• ehm, mijn pc heeft uit zichzelf zijn 'thema' veranderd (ik weet niet hoe je dat noemt, sorry), ik heb windows 7 en eerst had ik een roze taakbalk en toen wou ik een programma verwijderen, en toen het verwijdert was kreeg ik ineens een lichtblauwe taakbalk en heb ik ineens een ander thema op mijn computer, kan iemand mij helpen ? Ik wil het oude terug ;(

    Het is terug gefixt, joehoe
    dankjeweel :'D

    [ bericht aangepast op 1 aug 2010 - 13:55 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Klopt, dat doet hij als hij iets aan het activeren is ofzo.
    Heb ik altijd met een spel of als ik iets aan het veranderen ben.
    Dat veranderd zo weer (:


    "Don't look back, you're not going that way."

    Tainted schreef:
    Klopt, dat doet hij als hij iets aan het activeren is ofzo.
    Heb ik altijd met een spel of als ik iets aan het veranderen ben.
    Dat veranderd zo weer (:

    Zeker van ? Want het is nu al 10 minuutjes ofzo hetzelfde, en dit suuuckt want ik wil mijn roze taakbalk weer ;o


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Zeker van ? Want het is nu al 10 minuutjes ofzo hetzelfde, en dit suuuckt want ik wil mijn roze taakbalk weer ;o


    Dan weet ik het ook niet,
    kan je hem ook niet opnieuw instellen?
    Als hij steeds weer op lichtblauw gaat, zit er volgens mij een fout in.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Tainted schreef:
    (...)

    Dan weet ik het ook niet,
    kan je hem ook niet opnieuw instellen?
    Als hij steeds weer op lichtblauw gaat, zit er volgens mij een fout in.

    Ik weet het niet, ik heb niet veel kennis van computers ;$ maar eerst als ik zo over mijn internet-icoontje op mijn taakbalk ging, als ik met mijn pijltje er gewoon op stond dan kreeg ik dat in een klein schermpje te zien -moeilijk uit te leggen- en nu niet meer ;( echt raar O.o en ik kan nergens vinden waar je het kan veranderen


    None but ourselves can free our minds.

    Nu heeft het een vista lay-out ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Strobelight schreef:
    (...)
    Ik weet het niet, ik heb niet veel kennis van computers ;$ maar eerst als ik zo over mijn internet-icoontje op mijn taakbalk ging, als ik met mijn pijltje er gewoon op stond dan kreeg ik dat in een klein schermpje te zien -moeilijk uit te leggen- en nu niet meer ;( echt raar O.o en ik kan nergens vinden waar je het kan veranderen


    Oke, Oo"
    Dat is best weird.
    Misschien hebben je ouders er verstand van.
    Want vanaf hier weet ik ook niet echt wat je bedoeld. :$


    "Don't look back, you're not going that way."

    Tainted schreef:
    (...)

    Oke, Oo"
    Dat is best weird.
    Misschien hebben je ouders er verstand van.
    Want vanaf hier weet ik ook niet echt wat je bedoeld. :$

    Haha, ik hoop het =$


    None but ourselves can free our minds.

    Oh, dit heb ik ook! Like, als ik moviemaker aandoe word het blauw. En als ik die weer uitdoe word het weer grijs..
    Echt irritant..


    Jaybee dude (:

    Babachka schreef:
    Oh, dit heb ik ook! Like, als ik moviemaker aandoe word het blauw. En als ik die weer uitdoe word het weer grijs..
    Echt irritant..


    Volgens mij heeft het echt iets met activatie te maken?
    Want ik ging ook zoiets doen en toen werd mijn balk ook blauw.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Strobelight schreef:
    ehm, mijn pc heeft uit zichzelf zijn 'thema' veranderd (ik weet niet hoe je dat noemt, sorry), ik heb windows 7 en eerst had ik een roze taakbalk en toen wou ik een programma verwijderen, en toen het verwijdert was kreeg ik ineens een lichtblauwe taakbalk en heb ik ineens een ander thema op mijn computer, kan iemand mij helpen ? Ik wil het oude terug ;(

    Ondoorzichtig zeker? Dat houdt in dat het programma wat je opstartte/waar je mee bezig was Windows Aero niet ondersteunt. Als het blijvend is; je PC opnieuw opstarten en je thema aanpassen.

    Sour schreef:
    (...)
    Ondoorzichtig zeker? Dat houdt in dat het programma wat je opstartte/waar je mee bezig was Windows Aero niet ondersteunt. Als het blijvend is; je PC opnieuw opstarten en je thema aanpassen.

    Hoe verander ik mijn thema ? ;$


    None but ourselves can free our minds.

    Babachka schreef:
    Oh, dit heb ik ook! Like, als ik moviemaker aandoe word het blauw. En als ik die weer uitdoe word het weer grijs..
    Echt irritant..

    Ik was ook met movie maker bezig ;o maar nu wilt het niet terug normaal worden and i hate it haha ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Oh, nevermind ik weet het al,

    héééééél hard bedankt!! :'D


    None but ourselves can free our minds.