• Ik weet niet of jullie dat boek kunnen, het is geschreven door Helen Vreeswijk en Dirk Brake. Het gaat over een jongen die niet helemaal goed in zijn hoofd is en eh.. vrouwen en meisjes vekracht.
    Ik lees dit boek nu en ik vind het echt een raar boek, krijg er best de rillingen van. 't Is net een documentaire waarbij je uit de hoofd van een psychopaat graait. Wie heeft dit boek ook gelezen?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Nee, nooit gelezen, maar nu ik dit lees ga ik hem lezen, denk ik ^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ikke^^

    En ik had ook kippen vel. maar ik moet je wel zeggen, het is op waar gebeurde documenten gegaan .


    Some angels have no wings.

    Hiphopqueen schreef:
    ikke^^

    En ik had ook kippen vel. maar ik moet je wel zeggen, het is op waar gebeurde documenten gegaan .

    De andere boeken van Helen Vreeswijk wel, maar deze wist ik niet zeker! Muh, als dit echt gebeurd is dan is die jongen wel heel erg sneu en niet goed bij zijn hoofd (cat)
    Hij heeft het te-kort-aan-seks-syndroom


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    De andere boeken van Helen Vreeswijk wel, maar deze wist ik niet zeker! Muh, als dit echt gebeurd is dan is die jongen wel heel erg sneu en niet goed bij zijn hoofd


    Nee niet.
    hij was altijd lelijk dik kreeg nooit de meisjes die die wou uit zijn wraak is hij zoo gaan denken als een gek iemand. uit wraak op de vrouw.


    Some angels have no wings.

    Niet gelezen. Maar ik weet wel dat Dirk Bracke altijd nogal rechtuit en hard schrijft. If you know what I mean. Maar hij schrijft wel goed -vind ik dan-


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Tokio Hotel heeft een liedje met diezelfde titel


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †