• Ik en nog andere moderators zullen bepalen welke serie nu echt de Tokio Hotel topper serie is. Zelf kan je je opgeven met je TH serie. Stemmen kan je door mij een privé bericht te sturen.. of andere moderators. Zelf geven wij punten samen met jullie. Dus geef je nu OP door een reactie hieronder te schrijven
    Dank U


    i hate everyone

    Ik wil graag mee doen met mijn serie Fliss Kruger ..

    als je op mijn serie klikt, onder alle quizlets op me profiel, je weet wel, dan staat daar waar het over gaat..

    ik zou niet weten waarom je op mijn quizlet zou stemmen, maar ik vond me idee wel orgineel dat Fliss na langer dan een week, nog steeds niet weet dat Bill beroemd is, en dat dat is omdat hij de zanger is van TH..:)

    dus.. ik hoop dat er nog andere mee doen, want dit is een orginele wedstrijd ;)

    ehmm... welke moderators precies? bij deze meld ik iig mezelf aan :P en emma, die wil meedoen... we moeten dus 4 of 5 moderators vragen denk ik... nu dus nog 2 of 3 xD


    Pink is Not just a colour. It's a Way of Life!

    Ik zou em graag aan willen melden! Waarom mijn quizlet zo goed is:

    -Het is orgineel! Niemadn anders op quizlet heeft zo eentje!

    -het is op een leuke manier geschreven

    -Ze zeggen dat ik heel verslavend schrijf

    -lees het maar zelf zou ik zeggen dat merk je wel waarom ie zo goed is!

    (neej dit is geen arrogantie maar als ik zelf niet geloof dat mijn quizlet goed is, hoe moeten de mods het dan geloven? :P)


    BAM!

    nou ik meld me ook aan,
    men men quizje:
    My big, fat Gustav story!
    maak hem even en stem(nie percee vo mij)

    wat er speciaal is aan me quizje:
    het is een bill loverstory maar
    in de titel taat er Gustav story,
    ik ga nog niet zegggen waarom maar
    je zult het snel genoeg ontdekken

    veel lees plezier!

    Ik doe mee met mijn serie: The new shower.
    Meer info kan je zien als je het zelf doet. Je bent een meisje en houdt ontzettend veel van TH en in de backstage word jij gevraagd door de band om ...................
    Waarom moet je op mijn quizje stemmen?
    - Omdat het mooi geschreven is
    - Omdat het intressante weetjes over TH bevat
    - Omdat je TH hun dagelijkse leven mag zien
    - Omdat je een foto van hun tourbus te zien krijgt
    - Omdat het THE BEST serie ever is
    Groetjes Joppe

    de stemmen
    joppo: 16 stemmen
    ananas: 19 stemmen
    TOMxMYGOD: 28 stemmen
    krullebol: 32 stemmen


    i hate everyone

    het is nog niet voorbij er kunnen nog 25 maart mensen series aanmelden voor het meedoen maar er zijn nog maar 6 plaatsen over


    i hate everyone

    Wij doen mee! met cadillac's, sex & music

    Waarom onze quiz?

    - het is anders dan andere quizjes, heel origineel

    - het gaat over bill En tom, dus kun je dubbel genieten

    - het is realistisch, niet dat je het podium word opgetrokken en bill is ineens op slag verliefd op je

    - het is lekker langdradig

    - je hebt heel erg de drang om door te lezen

    - het is niet alleen maar beetje klef met bill en tom zijn, zelfs zij hebben slechte kanten en dat laten we zien

    xxxxxxxxxAmanda



    (bericht aangepast door een moderator)

    hey ik wil ook meedoen. ik doe mee met mijn serie Een Nieuw Leven.

    -het gaat over Tokio Hotel.
    -waarom me Titel zo heet kom je later achter.
    -het is niet zo dat je heel snel met 1 van hun hebt.
    -Tom en Bill zitten nog op school.
    -Evelien is 13 en Tom en Bill 14.
    -het meest speelt het op school af en thuis(misschien verandert dat nog)

    ik hoop dat jullie hem leuk vinden.
    xx xLovveexTHx

    iCh wil o0wk meed0en [ o0wkal win iCh no0it x'] ]


    myn serie iS Tom, Du Bist Mein Engel


    & iCh weet niejj of je je meteen met 2 series op kan geven .. mah iCh heb n0g 1tjúh : Th~~~~


    .XxX. Maritt(K)


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    WTF !!! hoe kan ik nu inhemels naam 32 stemmen hebben :O heb je iets verkeerd getikt ofzo ??

    dat kan dus echt nooit waar zijn. Niemand doet de serie, en ik schreef daar boven niet waarom je er op moet stemmen enzo,, dit moet echt een vergissing zijn xD

    en he, vandaag is die datum :O

    IK HEB VAKANTIE :D

    Ik en nog andere moderators zullen bepalen welke serie nu echt de Tokio Hotel topper serie is. Zelf kan je je opgeven met je TH serie. Stemmen kan je door mij een privé bericht te sturen.. of andere moderators. Zelf geven wij punten samen met jullie. Dus geef je nu OP door een reactie hieronder te schrijven
    Dank U


    WTF,, WAAR HEB JIJ HET NOU WEER OVER?? Welke moderators zijn dat, en er is toch al een award achtigheid??


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Ik en nog andere moderators zullen bepalen welke serie nu echt de Tokio Hotel topper serie is. Zelf kan je je opgeven met je TH serie. Stemmen kan je door mij een privé bericht te sturen.. of andere moderators. Zelf geven wij punten samen met jullie. Dus geef je nu OP door een reactie hieronder te schrijven
    Dank U


    WTF,, WAAR HEB JIJ HET NOU WEER OVER?? Welke moderators zijn dat, en er is toch al een award achtigheid??

    Ik wou net hetzelfde zeggen xD:P
    Euhm...Hebt gy da zelf verzonne ofzoo?
    Ik bdoel, ik d8 da de awards er daarvoor waren...wrm begint gij dan zo ding op u eentje, en zegd gy da er keiveel moderators da ook doen?
    ik heb er in ieder geval geen melding over gehad...
    Xx


    everybody needs a song.

    ik wil ook meedoen met mijn quiz (als dat nog kan?)
    What's left of me ft. Tokio Hotel
    - het gaat over TH (zie titel:P)
    - Je hebt het niet meteen na een paar delen met een van hun
    - het is zo realistisch mogelijk
    - Je maakt veel mee in het verhaal
    en derest mogen jullie bepalen:P
    xx


    It's not what you say, it's about the way you say it.

    oké goed en de reden waarom ik dit doe is omdat dit een topic is die al voor de awards bestond


    i hate everyone