• naar Greece ;D Woehoeww. Ik kijk er écht naar uit. Niet alleen omdat ik dan men familie terugzie, -Ik ben afkomstig van Griekeland.- Het is elk jaar kei chill daar :'D Ik zie dan ook men vakantielief terug van vorig jaar, ghéh ;D

    - Nog iemand die bijna vertekt? ;D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ja, naar Lissa, maar dat is maar een vier daags vakantietje/festivalletje. Jij alvast heel veel plezier _O_(nerd)


    Wie du mir, so ich dir.

    Waar in Griekenland? Want mijn beste vriendin gaat ook naar daar en ze vertrekt vrijdag :9~
    Ik ben -jammer genoeg- al van mijn vakantie weg, heb 3 weken in het zuiden van Frankrijk gezeten (: Anyways, have fun!

    Ik zou eigenlijk naar Berlijn gaan, maar daar had ik geen zin meer in. Anyways, veel plezier daar (:


    your eyes are like stars in the night.

    Desperation schreef:
    Waar in Griekenland? Want mijn beste vriendin gaat ook naar daar en ze vertrekt vrijdag :9~
    Ik ben -jammer genoeg- al van mijn vakantie weg, heb 3 weken in het zuiden van Frankrijk gezeten (: Anyways, have fun!

    Ahww, leuk ;D tis meer in het westen, maar kga eerst naar Thesalonniki, da's dichtbij Athene ;d


    Life begins at the end of your comfort zone

    Liebje schreef:
    (...)
    Ahww, leuk ;D tis meer in het westen, maar kga eerst naar Thesalonniki, da's dichtbij Athene ;d

    Dat ken ik dus niet :') mijn vriendin gaat naar Kos :3 maak wel foto's, ik heb Griekenland alleen nog maar gezien met geschiedenis en dat was van heel lang geleden ~ meer dan 1000 jaar :')

    Desperation schreef:
    (...)
    Dat ken ik dus niet :') mijn vriendin gaat naar Kos :3 maak wel foto's, ik heb Griekenland alleen nog maar gezien met geschiedenis en dat was van heel lang geleden ~ meer dan 1000 jaar :')

    Haha, oké zal ik doen ;p


    Life begins at the end of your comfort zone

    Veel plezier alvast : D

    Ik ga niet op vakantie.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Jaaa. A.s. maandag ook naar Griekenland.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2Nurd schreef:
    Jaaa. A.s. maandag ook naar Griekenland.

    Oh, koel! Waar verblijf je ergens? ;D


    Life begins at the end of your comfort zone

    Ik ben sinds maandag in Suriname :Y) en het duurt nog wel even voor ik terug naar huis vertrek :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Veel plezier :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zaterdag ga ik een week naar Terschelling (krul)


    -

    ik zit sinds 21 juni in Rusland bij mijn opa& oma:)
    en ik ga 29 aug weer naar huis;d


    Music on, word off

    Veel plezier! Ik niet, ik ga pas eind augustus ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    jup, over 3 kwartier naar Amsterdam voor een paar daagjes.. omdat me ouders het niet nodig vonden om echt op vakantie te gaan én het niet nodig vonden om me thuis te laten.. maar stiekem heb ik er wel zin in


    Never forget the things that make you smile