• Bonjour,
    ik heb dus een idee voor een storie. Maar ik heb geen idee of er behoefte naar is en of mensen het leuk vinden. Mijn idee was dus om een storie te maken met één keer per week één nieuw deel waar outfits voor weinig in worden behandelt, een foto met leuke kleding en wat er leuk aan is, make-up en met beschrijving hoe je het zo goed mogelijk kan aanbrengen en nagellak en welke kleurtjes leuk zijn. Beauty tips, stijl tips etc. En een soort van vragen die beantwoord worden.
    Maar ik heb geen idee of jullie dat leuk lijkt.
    Dus wat zouden jullie daarvan vinden?
    x
    Ohja, als ie er komt heb ik geen zin hem alleen te maken dus zoek ik ook een schrijf maatje.
    Jean word mijn schrijfmaatje. (cat)

    [ bericht aangepast op 5 aug 2010 - 21:11 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Jean schreef:
    (...)
    Coooool. :9~
    Ik heb net een nieuw kleedje gekocht en daar kan ik dan ook een foto van maken? :o
    Hij is echt heel sexy en modieus, al zeg ik het zelf. :Y)

    Ja tuurlijk kan dat! :9~ En nu ben ik benieuwd! :9~


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Assassin schreef:
    (...)

    Haha ja inderdaad. En het is niet meer zo duur als eerst. :9~ Als ik een winkel in loop, ben ik in de hemel, wel met geld tekort maar alsnog.
    Maaar ga maar snel beginnen.

    Hahaha jaa dat is gewoon beter! En vooral de prijs eerst betaalde je een fortuin en nu steeds minder! Hahaha en dat geld te kort heeft ieder meisje dat van winkelen houd wel. Maar sinds kort heb ik geld over maar zodra ik thuis ben is dat vast allemaal op ;x
    En en ja is goed maar ik moet eerst even een deel van een andere storie afschrijven :Y)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    nice id (l)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Forlan schreef:
    Ik ga zowiezo niet mee met de mode maar het is toch een leuk idee :9~

    Haha ja inderdaad. En het is niet meer zo duur als eerst. Als ik een winkel in loop, ben ik in de hemel, wel met geld tekort maar alsnog.
    Maaar ga maar snel beginnen.


    Dat probleem heb ik alleen als ik met vriendinnen de stad in ben ik vind echt altijd heel veel voor heel weinig en dan moet en zou ik iets hebben heb ik geen geld :(


    Some angels have no wings.

    Oh, dat lijkt me echt superleuk! Als je het doet heb je in ieder geval al 1 abo.


    it's so empty living behind these castle walls

    Awesome. :9~
    Ik wil wel met je schrijven maar ik heb er niet veel verstand van(krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Hier is je maatje! ;D (krul)


    EGYPTIAN GOD

    als je dat tenminste wil, na al die rare herinneringen van mij.. :$


    EGYPTIAN GOD

    xAMANDEL schreef:
    als je dat tenminste wil, na al die rare herinneringen van mij.. :$

    Hihi ik heb Lize al als maatje maar je mag best af en toe mee helpen hoor :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Lijkt me leuk en ik wil het wel lezen dan.


    Keep on smiling

    Hij komt zeker weten :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hihi ik heb Lize al als maatje maar je mag best af en toe mee helpen hoor :'D
    Zal ik zeker doen ;p Hier is maatje van de 2e rang (cool)


    EGYPTIAN GOD

    Leuk ideeeee :'D.

    xAMANDEL schreef:
    (...) Zal ik zeker doen ;p Hier is maatje van de 2e rang (cool)

    Mooi! Is helemaal goed :'D
    en en ik weet al wel iets wat je kan doen maar dat moet ik nog even met Lize overleggen :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.