• Mijn achterneef uit Zweden heeft z'n neus laten opereren en nu vind hij zichzelf een echte mooiboy. hij heeft zowat elke dag een nieuwe foto op facebook en op msn stuurde hij me er net een met als vraag wat ik ervan vond hahaha. Ik gewoon zo heel droog 'je haar is lauw' haha.

    Klik


    En mooiboy #2: Mn neef

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 0:44 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Mixtape schreef:
    Niet mijn smaak. ;x
    En ik vind je antwoord aan je achterneef droog! _O_

    Ik bén droog. Ik ga niet zeggen 'Oh leuke foto wat ben je knap daar. Omgggg' haha. (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Ik bén droog. Ik ga niet zeggen 'Oh leuke foto wat ben je knap daar. Omgggg' haha. (krul)

    Oki, blijkbaar bén jij droog. Ik zal het (proberen te) onthouden. (cat) En terecht dat je dat niet zegt, haha.

    CRonaldo schreef:
    (...)
    (cat)(cat)(cat)

    Watnou? (nerd)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Sergio schreef:
    (...)
    Watnou? (nerd)

    Zomaar hun niet lelijk vinden (cat) hahaha


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    Maar kijk, zijn neus was hiervoor bestwel lelijk. Gewoon echt scheef stond z'n neus XD


    Had hij zijn neus soms gebroken dan.. xD..

    maarjah,, hij heeft wel een beetje gelijk :X


    Dream not your live, live your dream!

    Suspect schreef:
    (...)

    Had hij zijn neus soms gebroken dan.. xD..

    maarjah,, hij heeft wel een beetje gelijk :X

    niet dat ik weet hahah volgens mij was zn neus gwn zo (nerd)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    CRonaldo schreef:
    (...)
    hahah hij is niet schattig maar irritant (cat) Hij zat de hele dag in Zweden 'Ey Rose, zit mn haar goed' 'Ja, je haar is sexy' 'Ziet mn neus er goed uit' 'ja' 'Je kijkt niet eens' 'Wel!' 'niet!' 'Ben je scheel? Ik zit tegenover je en staar al 5 minuten naar je neus (cat)'


    Omg, dat meen je niet? Ik haat zulke gasten, I'm sorry. :x Ik vind dat echt irritant als gasten zo doen. Ik kan daar niet tegen, dat is zo'n afknapper. Dan heb je wel een punt, ja.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry, ik vind hem niet echt knap ofzo. Maar hij is mijn type dan ook gewoon niet :Y)

    Maarja, als hij maar blij is met zichzelf, toch? X'D.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    KLIKNIET schreef:
    (...)

    Omg, dat meen je niet? Ik haat zulke gasten, I'm sorry. :x Ik vind dat echt irritant als gasten zo doen. Ik kan daar niet tegen, dat is zo'n afknapper. Dan heb je wel een punt, ja.

    maar tegen mij doet hij dat expres volgens mij hahah. Maar hij is wel uren bezig met zn haar haha. Eerst wassen, dan drogen, vervolgens stijlen, dan gel, dan nog wat dingen hahah (krul)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3