• Jeetje, had ik het met mijn zus over All Time Low en dat Isabel (Mixtape) zei dat Alex, haar tieten niet zou zien als hij dat zou vragen, de sloeber, waarop mijn zus zei: 'Ja, de mijne ook niet. En ja, de jouwe kan hij niet zien.'
    En ik dacht zo een seconde, wtf zegt die nu? :'D Toen had ik door dat ze bedoelde dat hij ze niet kon zien omdat ik kleinegeen tieten heb.
    Wat een bitch is dat vrouwmens.
    En waarom zeg ik dit toch allemaal?
    Hebben jullie ook zo'n zus (of kleine tieten?)


    I lost myself in FM airwaves

    nee ik heb geen zus of zusje

    maar ik heb juist te grote voor mijn leeftijd
    toen eerst vroeg zo'n meisje uit mijn klas hoe voelt dat nou ikk zo "wat"
    zei "zo'n grote borsten"
    ik dacht echt van wtf dat vraag je toch niet waar haast iedereen uit de klas bijstond

    [ bericht aangepast op 7 aug 2010 - 0:51 ]


    (Be)lieve in (you)rself

    Mijn zus is tien jaar ouder, en die zei laast; "Emmi, je hebt veel te grote borsten voor je leeftijd. Ik ga ze omwisselen in de midden van de nacht." Ik zat echt zo; "..."


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Mijn zus is tien jaar ouder, en die zei laast; "Emmi, je hebt veel te grote borsten voor je leeftijd. Ik ga ze omwisselen in de midden van de nacht." Ik zat echt zo; "..."

    Haha omg :'D


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Euh ik heb zo'n zus niet, maar dat ander probleem wel...


    Get outta my head!

    Haha nee, mijn zusje zegt zoiets niet :'D. Maar ik heb ook niet het probleem dat mijn borsten te klein zijn :'D


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Ik heb geen zus :'D. En van dat andere heb ik ook geen last. In groep 8 was ik juist zo'n beetje de enige met borsten en toen liepen ze me heel de tijd te pesten met 'heb je je BH opgevuld met wc-papier ofzo?' --'.


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Reloaded schreef:
    Euh ik heb zo'n zus niet, maar dat ander probleem wel...


    Magic never ends.

    Ik heb geen zus, maar wel kleine borsten. Hoera! :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Hahahahaha, heerlijk. Ik hou van Nana. x'D
    Yess, echt genieten. _O_
    En je weet wat mijn zus is. slet

    geen zus, en ook geen kleine borsten.
    en dat heb ik geweten ook in de eerste >< ieder meisje bij me in de klas wilde met me ruilen o.O


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ja ik heb een zus en big boobs haha :P
    maar dat heeft mijn mama en me zus ook xD


    I solemny swear i am up to no good

    XD


    =

    Mmm, ik ben degene hier met een D cup, en mijn zus een (kleine)C. Mijn moeder een A. Dus ik hoef me daar bij ons geen zorgen om te maken. Eerder geintjes als "Nan, draai je niet zo snel om, je slaat me bijna K.O" e.d. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    euhmm nouja ik heb wel 2 zusjes,, en die hebben bijna niks,, maar de jongste is ook 11 dus dat valt nog te begrijpen en die andere is 13 en die heeft ook bijna niks,, dus die moeten nog even komen, en ik heb C cup dus ik geloof niet dat ik iets te klagen heb:P maar mij maakt dat allemaal niet zoveel uit


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    ik heb geen zus of zusje,, maar mijne vallen nog wel mee, als je het zo zou zeggen.... Want ik heb nog AA... dus jah..


    Dream not your live, live your dream!