• Mijn vader pusht me nu al een half jaar om atletiek te gaan doen en het lijkt mij ook awesome om te doen! Alleen, dan doe ik dus drie sporten, Marathon zwemmen, Paardrijden en Atletiek, dus dan ga ik best druk worden. Wat zouden jullie doen, en op welke sport zitten jullie?

    [ bericht aangepast op 8 aug 2010 - 18:31 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Ik zit op de sport op-mijn-broertje-passen

    Eeen rijtje maken van 1 tot 4 (Kijken wat je leukst vind)


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik zou dan met minimaal 1 sport stoppen omdat je ook nog met school zit en voor jezelf ook nog wel vrije tijd wil lijkt mij...


    dream, dare, fly!

    Ik zou als ik jou was stoppen met één, aangezien je anders minder tijd overhebt enzo. Maar dat moet je natuurlijk zelf beslissel. En ik doe aan stijldansen. (:

    Ik ben aan het kijken voor een leuke nieuwe sport. Ik heb al gymnastiek, jazzballet en drama gedaan. Maar ik wil om de 3 jaar echt een andere sport.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik volleybal al zo'n 9 à 10 jaar :]


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    ik zit al zo'n 7 jaar op hockey.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    i LOVE dancing <33


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Alle 3 lijken me niks,maar bij atletiek heb je wel de meeste afwisseling.

    Zelf zit ik op judo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb jaren zwemmen gedaan. Sinds een paar jaar doe ik kajak. Vind het geweldig.
    Ik moet in het groot de 3 sporten eens opschrijven. Schrijf je in het groen de positieve en leuke dingen op. En in het rood de negatieve.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik zou dan één sport laten afvallen, anders krijg je het wel héél druk.

    En ik sport niet, want ik ben lui, haha :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Scouting, maar dat is eigenlijk geen sport. :')


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik heb atletiek gedaan. Maar ik ben gekapt omdat het niks voor mij was en ik nooit zin had.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.