• Het is nu al bekend wie Nederland gaat vertegenwoordigen op het Eurovisie Songfestival van 2011.
    En het zijn de 3J's(cat)
    Ik heb ze nog nooit gehoord, maar ze komen uit Volendam, net zoals Jan Smit & Nick en Simon.
    Dus dat voorspeld niks goeds:Y)

    -Ik wist niet of er al een topic over dit gemaakt was. Ik kon hem in ieder geval niet vinden.

    Edit
    Ik denk wel dat ze het beter gaan doen dan de Toppers & Sieneke.
    Maar goed, we moeten gewoon accepteren dan Nederland nooit goede artiesten stuurt(krul)

    [ bericht aangepast op 29 okt 2010 - 22:42 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    FrmYesterday schreef:
    ze kunnen ook geen goede muziek naar het songfestival sturen, want dan zou het geen songfestival meer zijn. het songfestival is nou eenmaal een opeenhoping van landen die op de proppen komen met met inspiratieloze wezens die de noemer 'muzikant' niet eens waardig zijn. het gaat daar al LANG niet meer om de muziek, het gaat er enkel en alleen om de portemonnee van een paar oostblokkers. 1 grote corrupte zooi. ik vond vader abe daarom ook dé aangewezen man om een echte kraker te schrijven en daarmee de rest van europa eens te laten zien hoe het wél moet, eurovisie songfestival style.

    -zucht-.


    GO JIJ!
    Zo denken wij hier thuis er precies hetzelfde over.
    Die oostblokkers stemmen alleen maar op elkaar, hallo, zo kan iedereen winnen.

    Btw, groetjes terug! [/signature]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 13:51 ]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Nee, ze hebben maar één goed nummer. En dat is 'De Soldaat'.

    @ Trekvlek.
    Die zijn ook te bekend geloof ik.


    Mogen ze alleen maar artiesten sturen die niet al te bekend zijn dan?
    Dat is best wel naaiend(krul)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 13:51 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Nee, ze hebben maar één goed nummer. En dat is 'De Soldaat'.

    @ Trekvlek.
    Die zijn ook te bekend geloof ik.


    de soldaat is ook mooi ! <3


    Life is a beautiful struggle

    Ik vind de 3j's best goed :$

    maar ik vind dat ze een soort band/muziek moeten samenvoegen van goede zangers/zangeressen uit Nederland^_^


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Mogen ze alleen maar artiesten sturen die niet al te bekend zijn dan?
    Dat is behoolijk naaiend(krul)


    Dat sowieso, anders zou het toch niet eerlijk zijn. Anouk is, om zo maar even te zeggen, wereldberoemd. Daarom mag Duitsland dus geen Tokio Hotel, Cinema Bizarre en allerlei van dat soort artiesten inzenden.
    Daarom mogen wij bijvoorbeeld geen Krezip, Di-rect en Anouk. Die zijn te beroemd. En als je beroemd bent heb je fans die heel veel gaan stemmen omdat ze die artiest goed vinden. Als je onbekenden hebt gaan mensen af op wat ze echt goed vinden, daarom mag je dus ook niet op je eigen land stemmen.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Dat sowieso, anders zou het toch niet eerlijk zijn. Anouk is, om zo maar even te zeggen, wereldberoemd. Daarom mag Duitsland dus geen Tokio Hotel, Cinema Bizarre en allerlei van dat soort artiesten inzenden.
    Daarom mogen wij bijvoorbeeld geen Krezip, Di-rect en Anouk. Die zijn te beroemd. En als je beroemd bent heb je fans die heel veel gaan stemmen omdat ze die artiest goed vinden. Als je onbekenden hebt gaan mensen af op wat ze echt goed vinden, daarom mag je dus ook niet op je eigen land stemmen.


    anouk heeft tog al een keer meegedaan aan het eurovisie song festival ?


    Life is a beautiful struggle

    Jellaniee schreef:
    (...)

    anouk heeft tog al een keer meegedaan aan het eurovisie song festival ?


    Niet dat ik me kan herinneren, misschien in de 90's want toen was ze nog niet beroemd. Maar ik zoek het even op.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Anouk heeft nooit meegedaan aan het Eurovisie Songfestival. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    GO JIJ!
    Zo denken wij hier thuis er precies hetzelfde over.
    Die oostblokkers stemmen alleen maar op elkaar, hallo, zo kan iedereen winnen.

    Btw, groetjes terug! [/signature]


    hahah. nice :) jah ik had echt ff zoiets van ok. nu moet het er ook wel echt ff uit (wel nog beschaafd natuurlijk ^^). maja songfestival, ik word daar écht niet vrolijk van....


    waarom is het zo godse koud? :(

    Edit
    Ik denk wel dat ze het beter gaan doen dan de Toppers & Sieneke.
    Maar goed, we moeten gewoon accepteren dan Nederland heel weinig goede artiesten heeft(krul)

    O nee we hebben genoeg goede artiesten maar meneer ik bepaal wie we naar eurovisie sturen kijkt niet naar hun,of ze willen natuurlijk niet mee doen aan zoiets dom

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 14:08 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    NaomyAJongen schreef:
    Anouk heeft nooit meegedaan aan het Eurovisie Songfestival. (:


    owh dat dacht ik. haha.


    Life is a beautiful struggle

    FrmYesterday schreef:
    (...)

    hahah. nice :) jah ik had echt ff zoiets van ok. nu moet het er ook wel echt ff uit (wel nog beschaafd natuurlijk ^^). maja songfestival, ik word daar écht niet vrolijk van....


    Ik vind de liedjes van vóór 2000 nog wel leuk, sommige dan. Toen was het nog geen commerciële shit die alleen maar mensen hun geld aftroggelt. I mean, come on, je kan niet zeggen dat er tegenwoordig echt talent rondloop.
    Sieneke was gewoon de grootste grap ooit.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    NaomyAJongen schreef:
    (...)

    Ik vind de liedjes van vóór 2000 nog wel leuk, sommige dan. Toen was het nog geen commerciële shit die alleen maar mensen hun geld aftroggelt. I mean, come on, je kan niet zeggen dat er tegenwoordig echt talent rondloop.
    Sieneke was gewoon de grootste grap ooit.


    Sieneke was niet de grootste grap van dit jaar;)Dat waren die 5 mannen in korte glitter broekjes die zongen (krul)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 14:37 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Sieneke was niet de grootste grap van dit jaar;)Dat waren die 5 mannen in korte glitter broekjes die zongen (krul)


    Litouwe! Met de southern europian kind of funk.
    I loved it.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ze moeten iets als destine only seven left of makebelieve inzenden


    the world is filled with people that we dont understand