• Sorry, voor mijn gevloek in de titel. Maar als jullie dit snappen jullie wel waarom.
    Het is dus een facebook groep. En hoe meer leden die krijgen, hoe meer honden ze vermoorden. En dat vind ik werkelijk ziek. Dat moet toch strafbaar zijn? Want ik kan hier zooooo kwaad om worden, dat ik er werkelijk van moet wenen o.o Ik snap zelfs trouwens niet, hoe facebook het kan toe staan, zo een groep te laten bestaan.
    Ze hebben het verwijderd

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 0:54 ]

    omfg! Hier word ik dus pissed off van!
    Mijn werk is met honden, als ik het kon. Had ik ze zo allemaal 1 voor 1 hetzelfde aangedaan.


    Live life like a raver.

    Ik zou het melden, dit is écht niet normaal meer. -scheld-


    your eyes are like stars in the night.

    Omfg, dat gaat zo te ver. Dat is echt ziek gewoon, dat er ook mensen lid van worden. Jezus -sorry voor het gescheld-, hier kan ik écht kwaad om worden. -ik stop maar met typen voordat er iets verkeerds uitkomt, hehe.

    Dat is zo ziek. Ik liet het me vriendin zien (msn ftw) en ze flipte he-le-maal. Ik ook trouwens. Dat is gewoon.. te erg.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Ik kwam het ook net tegen ;o ik vind het zo verschrikkelijk, faak ><


    I lost myself in FM airwaves

    Marshawk schreef:
    omfg! Hier word ik dus pissed off van!
    Mijn werk is met honden, als ik het kon. Had ik ze zo allemaal 1 voor 1 hetzelfde aangedaan.

    Maar dat moet toch strafbaar zijn o.o? Die mensen moeten ze voor mijn weten, juist het zelfde aandoen.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2010 - 0:51 ]

    Ik kan het niet zien, wat is 't! D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ecstasy schreef:
    Omfg, dat gaat zo te ver. Dat is echt ziek gewoon, dat er ook mensen lid van worden. Jezus -sorry voor het gescheld-, hier kan ik écht kwaad om worden. -ik stop maar met typen voordat er iets verkeerds uitkomt, hehe.

    dat facebook zoiets toestaat en dat mensen honden vermoorden of lid van zoiets worden die zijn echt gewoon ziek in hun hoofd


    (Be)lieve in (you)rself

    wunschen schreef:
    (...)
    Maar dat moet toch strafbaar zijn o.o? Die mensen moeten ze voor mijn weten, juist het zelfde aandoen.


    Volgensmij is het ook strafbaar.. Is er geen meldknop of iets ofzo? (:

    wunschen schreef:
    (...)
    Maar dat moet toch strafbaar zijn o.o? Die mensen moeten ze voor mijn weten, juist het zelfde aandoen.


    Ja idd. Maar heb ook het gevoel dat het niet 100% echt is. Want zoiets laat FB echt niet toe hoor, zieke mexicanen. Gek in hun dikke bolle harses ofzo.


    Live life like a raver.

    Ecstasy schreef:
    (...)

    Volgensmij is het ook strafbaar.. Is er geen meldknop of iets ofzo? (:

    Ja, je kan het raporteren (:

    hold your horses.

    The facebook page is from a year ago, originating in Mexico. Four kids were involved and they have already been dealt with… sick fucking bastards. But the page is a fake. Whoever is running it is just trying to get a reaction out of everyone. I just googled it.


    I lost myself in FM airwaves

    Volgens mij is het al weg. Want als ik op die link klik, kom ik uit op m'n eigen homepage..


    Live life like a raver.

    Gaskarth schreef:
    hold your horses.

    The facebook page is from a year ago, originating in Mexico. Four kids were involved and they have already been dealt with… sick fucking bastards. But the page is a fake. Whoever is running it is just trying to get a reaction out of everyone. I just googled it.

    De facebook pagina, is ook zo juist verwijderd.

    Ik heb de pagina gemeld :Y)
    Echt, dat zijn zo'n zieke mensen ><


    -