• ik weet niet of dit tpoic hier moet.
    maar ik snap iets niet.
    het verschil tussen emo en scene.
    voor mijn gevoel is het precies het zelfde .. maar veel zeggen dat er veel verschillen zijn.. kan iemand me uitleggen wat nou de verschillen zijn ?

    alvast bedankt. :"D


    Life is a beautiful struggle

    Emo is gewoon meer zwart en scene is kleurrijk, geloof ik ? Ik ben er geen expert in ofzo.


    None but ourselves can free our minds.

    FrmYesterday schreef:
    alles wat hier staat slaat echt nergens op. ik ben zelf emo maar ik hou ook van felle kleuren? -zucht-

    kijk je hebt emo. emotionele mensen.
    en je hebt scene. scene zegt het eigenlijk al zelf. dat zijn mensen die de emo 'look' leuk vinden en zich zo gaan kleden. that's basically it. heeft dus niks met voorkeur voor bepaalde kleuren te maken...


    eens.


    Vampire Heart.

    Ik vind dat emo meer duister is dan scene.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    CRonaldo schreef:
    Maakt dat wat uit? xd Dat verschilt bij ieder aan wie je dat vraagt. De een vind dat een emo iemand is die zich snijdt, de ander vind dat juist niet. En scene is volgens mij gewoon hetzelfde als emo maar meer met vrolijke kleuren.

    idd, ik snap sowieso niet waarom mensen zo in hokjes denken.

    Ik vind het trouwens wel wemo als mensen zichzelf emo noemen. D:


    None but ourselves can free our minds.

    Emotion schreef:
    alles wat hier staat slaat echt nergens op. ik ben zelf emo maar ik hou ook van felle kleuren? -zucht-

    kijk je hebt emo. emotionele mensen.
    en je hebt scene. scene zegt het eigenlijk al zelf. dat zijn mensen die de emo 'look' leuk vinden en zich zo gaan kleden. that's basically it. heeft dus niks met voorkeur voor bepaalde kleuren te maken...


    (geld ook voor mij)


    Over and out-

    Wikipedia zegt:
    Scene kids" is een naam die jongeren aan zich zelf geven wanneer ze alleen een emo-uiterlijk willen hebben, maar niet geassocieerd willen worden met de vooral in de media als depressief neergezette emo. Scene kan dan ook, nog meer dan emo als een modebeeld worden beschouwd. Het uiterlijke verschil tussen scene en emo valt ook moeilijk te zien, ook al worden de meer extremere en kleurrijkere kapsels en kleding met scene geassocieerd. Tevens ziet men vaker tatoeages bij scene kids


    it's so empty living behind these castle walls

    Emo is toch ook de soort muziek en het gedrag en ook het emotionele? Maar het betekend niet dat je meteen depressief bent.. je kunt ook heel vrolijk zijn toch?
    Scene is dan gewoon de stijl maar veel feller, de kleur haar opvallender..

    Ik hou eigenlijk niet van die hokjes


    Olive

    Emotion schreef:
    alles wat hier staat slaat echt nergens op. ik ben zelf emo maar ik hou ook van felle kleuren? -zucht-

    kijk je hebt emo. emotionele mensen.
    en je hebt scene. scene zegt het eigenlijk al zelf. dat zijn mensen die de emo 'look' leuk vinden en zich zo gaan kleden. that's basically it. heeft dus niks met voorkeur voor bepaalde kleuren te maken...


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Emotion schreef:
    alles wat hier staat slaat echt nergens op. ik ben zelf emo maar ik hou ook van felle kleuren? -zucht-

    kijk je hebt emo. emotionele mensen.
    en je hebt scene. scene zegt het eigenlijk al zelf. dat zijn mensen die de emo 'look' leuk vinden en zich zo gaan kleden. that's basically it. heeft dus niks met voorkeur voor bepaalde kleuren te maken...


    Als je een boom was dan zal ik je omhelzen als een koala beertje.

    Essence schreef:
    (...)

    wat zij zegt (cat)

    Hahahah :'D
    Maare, google ofzo.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Seriously, waarom wordt dit omhoog gekickt?


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Emotion schreef:
    alles wat hier staat slaat echt nergens op. ik ben zelf emo maar ik hou ook van felle kleuren? -zucht-

    kijk je hebt emo. emotionele mensen.
    en je hebt scene. scene zegt het eigenlijk al zelf. dat zijn mensen die de emo 'look' leuk vinden en zich zo gaan kleden. that's basically it. heeft dus niks met voorkeur voor bepaalde kleuren te maken...

    En dít vind ik nou nergens op slaan. Er zijn genoeg emotionele mensen die zich niet zo raar kleden.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    (...)
    En dít vind ik nou nergens op slaan. Er zijn genoeg emotionele mensen die zich niet zo raar kleden.

    Die lopen hier zat rond op deze site ja x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Armin schreef:
    Maakt dat wat uit? xd Dat verschilt bij ieder aan wie je dat vraagt. De een vind dat een emo iemand is die zich snijdt, de ander vind dat juist niet. En scene is volgens mij gewoon hetzelfde als emo maar meer met vrolijke kleuren.


    effort never betrays you