• Ja jongens, de teaser van Saw 7 is uit:Y)
    Klik
    Natuurlijk komt hij in de bioscoop met 3D, want tegenwoordig draaien er zowat geen films meer zonder 3D(krul)

    What do you guys think?(cat)

    Edit
    Normaal kijk ik niet meer echt naar Saw, maar ik vind deze 'traps' toch wel behoorlijk geniaal, beter dan de vorige deel:Y)
    Vooral die ene 'trap' die in het openbaar is(krul)
    Je ziet gewoon heel droog mensen het opnemen met hun mobiel(cat)

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 16:58 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Saw is echt goor, dus ik ga in ieder geval niet kijken.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Yessss. Ik ga kijken, ik hou van Saw. :9~:9~


    All was well.

    Awesoooome. (krul)


    All was well.

    Wel jammer dat ze er zo geld uit blijven persen, want toch blijft alleen de eerste SAW het beste.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Harley schreef:
    Wel jammer dat ze er zo geld uit blijven persen, want toch blijft alleen de eerste SAW het beste.


    Klopt, saw 1 tot en met aan 3 waren de beste, en die hadden gewoon nog een verhaallijn.
    Maar sinds die nieuwe regisseur van Saw 4 er is, gaat het alleen nog maar over hoe goor de scenes zijn, en hoeveel bloed er is.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2010 - 15:48 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Klopt, saw 1 tot en met aan 3 waren de beste, en die hadden gewoon nog een verhaallijn.
    Maar sinds die nieuwe regisseur van Saw 4 er is, gaat het alleen nog maar over hoe goor de scenes zijn, en hoeveel bloed er is.

    Dat is niet waar, ze zijn misschien wel slechter geworden, maar in de vierde film is het enige echte gore dat ze hem opensnijden en dat die vrouw haar hoofd tussen dat ding terechtkomt. Trouwens, had jij soms verwacht dat het die politieagent was en dat hij het op die stoel zou overleven?


    All was well.

    Jean schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, ze zijn misschien wel slechter geworden, maar in de vierde film is het enige echte gore dat ze hem opensnijden en dat die vrouw haar hoofd tussen dat ding terechtkomt. Trouwens, had jij soms verwacht dat het die politieagent was en dat hij het op die stoel zou overleven?


    Oke, Saw 4 en de rest van de delen hebben nog wel een verhaallijn, maar ik heb nogal de indruk dat het alleen nog maar gaat over de goorheid, en dat ze zoveel mogelijk geld willen verdienen.
    Die regisseur zei ook dat hij helemaal geen zin had om Saw 7 te maken, maar dat hij wel moest(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Jean schreef:
    (...)
    Dat is niet waar, ze zijn misschien wel slechter geworden, maar in de vierde film is het enige echte gore dat ze hem opensnijden en dat die vrouw haar hoofd tussen dat ding terechtkomt. Trouwens, had jij soms verwacht dat het die politieagent was en dat hij het op die stoel zou overleven?

    Ik heb zes nog niet gezien, maar ik vond alleen deel vier echt een slecht deel. Maar ik heb mijn laptoppie weer, dus ik ga downloaden!

    Jammer dat de trailer zo kort is..


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Omg, als ik die in 3D zou kijken ga ik harstikke dood volgens mij Oo"


    "Don't look back, you're not going that way."

    Damn, ik durf niet op die link te klikken, maar ik wil wel echt heel graag, haha.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Sardonyx schreef:
    (...)

    Oke, Saw 4 en de rest van de delen hebben nog wel een verhaallijn, maar ik heb nogal de indruk dat het alleen nog maar gaat over de goorheid, en dat ze zoveel mogelijk geld willen verdienen.
    Die regisseur zei ook dat hij helemaal geen zin had om Saw 7 te maken, maar dat hij wel moest(krul)

    Volgens mij ligt het daaraan dat de films steeds slechter worden, omdat ze gewoon geen nieuwe meer zouden maken.


    All was well.

    Saw stinkt echt..


    Cowards die many times before their deaths.

    Carcass schreef:
    Damn, ik durf niet op die link te klikken, maar ik wil wel echt heel graag, haha.

    Het is helemaal niet eng hoor. :9~


    All was well.

    Volgens mij is dit ook de laatste Saw film.


    "Don't look back, you're not going that way."

    Jean schreef:
    Yessss. Ik ga kijken, ik hou van Saw. :9~:9~


    If we had not a soul, music would have created it.