• Maagdelijkheid., ;o

    Eerst besllot A, dat hij me wou ontmaagden, toen besloot B, dat hij me wilde neuken, en nu wil C het ookal., ;o
    en gister vroeg iemand van mijn oude bassisschool of ik nog maagd was. en dat was iets wat hij niet had verwacht. en nu vraagd een andere jongen het ook nog eens. en vraagd rustig door wat iik al wel en niet heb gedaan, of ik er naar verlang en die shit.
    Jongen ik wist neit dat mijn zogenaamde nog neit seksleven zo intresant was! ;o

    Jogens ><
    Whoehoe.. intresant he ;x
    wie heeft er nogmeer zoon leuke vriendengroep die alemaal heel veel intressentonen in je maagdeleikheid, en die maar al te graag willen verloten? ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Sommige mensen uit mijn vriendengroep vinden het interessanter dan ikzelf. Laat ik het daar op houden :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Reassurance schreef:
    Sommige mensen uit mijn vriendengroep vinden het interessanter dan ikzelf. Laat ik het daar op houden :'D

    Ja., dat kan natuurlijk ook., x'D


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    sommige jongens vinden het heel interessant om te weten hoe ik ontmaagd ben -.-
    als ze even goed na denken weten ze zelf ook wel hoe je iemand ontmaagd, gosh xD


    I solemny swear i am up to no good

    Tja, voor mannen is het nou eenmaal vaak een soort van 'eer' om een meisje te ontmaagden. :')
    Daar zijn het nou toch mannen voor. Die zullen wij toch nooit 100% snappen. ;D


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Bij mij zijn ze nog erger dan jou. En dan het feit dat ik 'one of the guys' ben en dan ook nog als zo'n beetje enige meisje in de groep. Yay, nee ik kan er wel mee lachen.


    your eyes are like stars in the night.

    -zucht- Jongens...

    We zullen ze nooit begrijpen x3


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Poseidon schreef:
    Bij mij zijn ze nog erger dan jou. En dan het feit dat ik 'one of the guys' ben en dan ook nog als zo'n beetje enige meisje in de groep. Yay, nee ik kan er wel mee lachen.

    Nouwjha bij mij is het iet egt een groep. maar het is wel zo dat ik werkelijk alleen maar met jongens om ga. tenmisnten ik ga wel met meiden om, maar dan los van de jongens.
    Waardoor ik waarschijnlijk net zoals jij vaak ikn het middelpunt sta, zodra het over seks gaat.
    aleen ik heb er nooit om kunnen lachen. gewoon omdat ik me ervoor schaam ofzo., ;x


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    De meeste van mijn vrienden zijn trots op mij. (samen met mijn exen xD) En een paar andere die vinden dat ik niet weet wat ik mis xD
    En ik heb zoiets dat als ik de jongen vind waar ik het echt mee wil, het vanzelf wel gebeurt. ;)
    Xx


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Mijn vrienden vinden het leuk om opmerkingen te maken over degene die mij ontmaagd heeft. Dat is echt dodelijk irritant..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Misschien als ik nog maagd zou zijn.. :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Woeh jippie, ik ben nog maagd! En geloof me, daar is nog nooit een vreemde opmerking over gemaakt. Lucky me. x']


    It's time to be happy again.

    Ik las laatst in een tijdschrift dat jongensjuist blij zijn als meiden zeggen dat ze nog even willen wachten en er nog niet klaar voor zijn....


    I'm not like other girls, that's where you made your first mistake

    Bij mij niet.
    De jongens waar ik mee omga geloven niet eens dat ik nog maagd ben. Wat ik wél ben.
    Ik roep trouwens al vanaf mijn 13e dat ik sowieso tot mijn 16e maagd blijft. Nog anderhalve maand dus.
    En ik was niet van plan om in die tijd nog een leuke vriend te krijgen én ermee naar bed te gaan.


    We'll still love each other, forever and always. <3