• Okee ik hoor de laatste tijd zoooo veel over twitter ik dagt yhee laat ik het aanmaken maar ik snap het nie >< wilt iemand me uitleggen wat het doel daarvan is ><


    its always the same road,it just go's on and on..

    Het heeft geen doel. :Y)


    "Don't look back, you're not going that way."

    Ik snap er geen hol van.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Het is simpel en erg handig (:


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    ik had het ook ooit aangemaakt maar snapte het ook niet xd


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    ik heb het ik volg mensen meer doe ik er niet op


    (Be)lieve in (you)rself

    Mmm, ik weet niet of je van bands houd? Maar je zou bijvoorbeeld je favoriete zanger, acteur, voetballer, band etc. etc. kunnen volgen. Waardoor je dus in je timeline zoals dat heet, berichten (dit worden tweets genoemd) ziet van de mensen die je volgt. Ze kunnen er in neerzetten wat ze aan het doen zijn, wanneer ze hun nieuwe album release'en, nieuws, feitjes over zichzelf noem maar op.

    Maar je zou ook vrienden en vriendinnen kunnen volgen, om te zien wat zij uitspoken. Ik zeg je alleen wel, vaak gaat het om de meeste tweets en followers.

    Je tweet gewoon wat je doet ofzo..
    En je followed mensen zodat je tweets van hem/haar op de timeline kan zien.

    Brokenspirit schreef:
    Je tweet gewoon wat je doet ofzo..
    En je followed mensen zodat je tweets van hem/haar op de timeline kan zien.


    exactly - precies -


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    het is leuk, behalve als je van die dingen tweet als : ik ga naar boven. of: zal ik de popcorn pakken? maar voor de rest is het superleuk en modern!

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 aug 2010 - 13:22 ]

    Je kan daar laten weten wat je aan het doen bent op dat moment, door tweets te plaatsen. Ook kun je (bekende) mensen volgen, om te zien wat zij aan het doen zijn. (:

    Probeer gewoon wat knopjes en je ziet vanzelf wat er gebeurt.


    when words fail, music speaks.

    IDGAF schreef:
    Probeer gewoon wat knopjes en je ziet vanzelf wat er gebeurt.



    haha ja idd, ik snap ook nooit, waarom mensen nooit gewoon wat proberen, dan kom je er vanzelf achter, vooral met zoiets ongelooflijk simpels als twitter.

    ik zit er ook op maar snap er ook niet zoveel van.

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 aug 2010 - 13:22 ]

    moizse schreef:
    (...)


    haha ja idd, ik snap ook nooit, waarom mensen nooit gewoon wat proberen, dan kom je er vanzelf achter, vooral met zoiets ongelooflijk simpels als twitter.
    Echt he? Haha dit is nou al het zoveelste topic over twitter. Het is gewoon dingen posten die je doet, nou dat is moeilijk zeg! Haha stiekem lach ik die mensen uit :$ Echt, denk je dat ik iemand gevraagd heb om me te helpen? Nee ik heb gewoon wat geprobeerd.


    when words fail, music speaks.

    ik snap er ook niets van.(cat)


    -