• Ik word er echt compleet gek van. Van al die haat topics over artiesten tegenwoordig. Kan niemand nou gewoon met respect over een andere artiest praten?
    Ik word er echt gek van serieus!

    x


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    En met dit topic bereik je niks. :')


    I lost myself in FM airwaves

    Gelijk heb je,het is zo kinderachtig om zo iets te doen.
    Ik bedoel je kan een persoon niet haten als je die gene niet kent. En wat schiet je er mee op,je heb alleen je zelf er mee,die artiest maakt het echt niet uit hoor.

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 16:36 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik haat geen artiesten ~ ik vind hun muziek of hun manier van doen gewoon niet leuk :3
    'k Snap wat je bedoelt hoor. Toen ik die haat topics zag had ik ook zoiets van: "person say what?"

    Dat topic wat er nu staat, is het 1e 'haat'topic wat ik ooit ben tegengekomen, maar ik heb ook niet gereageerd, omdat ik wel gewoon respect voor artiesten heb, ook al vind ik ze niet geweldig (:


    wth.

    Desperation schreef:
    Ik haat geen artiesten ~ ik vind hun muziek of hun manier van doen gewoon niet leuk :3
    'k Snap wat je bedoelt hoor. Toen ik die haat topics zag had ik ook zoiets van: "person say what?"

    Ja inderdaad, met dit bereik ik ook niets maar toch. Als ik in één zo'n topic mijn ergenis uitspreek gaat die persoon helemaal op mij zeiken. Maar gelukkig zijn mensen het met mij eens. Ik vind sommige artiesten hun muziek ook niet leuk of hun manier van doen, maar haten vind ik echt een te groot woord en ik ga ze ook niet tot op de grond afkraken.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Aaaaaaaaamen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Appreciating schreef:
    Dat topic wat er nu staat, is het 1e 'haat'topic wat ik ooit ben tegengekomen, maar ik heb ook niet gereageerd, omdat ik wel gewoon respect voor artiesten heb, ook al vind ik ze niet geweldig

    Nou geloof me er zijn er tegenwoordig hier zoveel, maar dan bijna allemaal over Justin Bieber. Over wie het gaat boeit me niks, maar dat ze er zijn wel.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Er zijn een boel artiesten die ik niet kan uitstaan, dat ga ik niet ontkennen. Maar ik kan bijvoorbeeld niet tegen die haatgroepen op hyves ofzo, zelfs als het een haatgroep is van iemand die ik zelf ook niet mag. Want het is sowieso puntloos om zoiets te maken. Het is niet like, dat die persoon dan plots gaat stoppen met zingen ofzeu.


    All this dampness is damp.

    Ik ben het dus serieus met je eens. Okay, ik moet Justin Bieber ook niet, ik moet Paris Hilton niet, ik moet Lady Gaga niet,.. Maar haten? Ja, komop seg! Iéder mens heeft een goede eigenschap, zo ook de celebs. En trouwens, hoe kunnen wij nou een celeb haten? Wij kennen die mensen niet persoonlijk!
    Dus ik ben het totaal met je eens! :Y)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ramos schreef:
    Er zijn een boel artiesten die ik niet kan uitstaan, dat ga ik niet ontkennen. Maar ik kan bijvoorbeeld niet tegen die haatgroepen op hyves ofzo, zelfs als het een haatgroep is van iemand die ik zelf ook niet mag. Want het is sowieso puntloos om zoiets te maken. Het is niet like, dat die persoon dan plots gaat stoppen met zingen ofzeu.

    Hahaha zie je het al voor je. ''OMG, er is een haat groep voor mij op hyves, ik stop.''


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    xjustxmyself schreef:
    Ik ben het dus serieus met je eens. Okay, ik moet Justin Bieber ook niet, ik moet Paris Hilton niet, ik moet Lady Gaga niet,.. Maar haten? Ja, komop seg! Iéder mens heeft een goede eigenschap, zo ook de celebs. En trouwens, hoe kunnen wij nou een celeb haten? Wij kennen die mensen niet persoonlijk!
    Dus ik ben het totaal met je eens! :Y)

    Inderdaad! Je kan ook niet iemand haten die je niet persoonlijk kent.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    (...)
    Hahaha zie je het al voor je. ''OMG, er is een haat groep voor mij op hyves, ik stop.''

    -plat-


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Zoals ik net al zei over mensen haten die je niet kent:

    Ja natuurlijk kan dat.
    Bij iemand die arme wasbeertjes levend vilt
    Of iemand die miljoenen mensen vermoordt om zijn eigen standpunten door te drammen.
    Maar niet iemand die gewoon... Zingt.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ze weten gewoon de betekenis van het woord haten niet, daar bedoelen ze gewoon mee dat ze iemand die zingt ofzo niet uit kunnen staan. Maar haten is een beetje een groot woord :Y) Dit topic vind ik wel overdreven en nutteloos, sorry. =3

    [ bericht aangepast op 12 aug 2010 - 16:46 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb er geen last van. En als andere mensen nu willen weten wie en waarom welke artiest je haat, is dat hun probleem. Maar klik dan gewoon niet op het topic als je er gek van wordt. Ik word ook wel eens gek van sommige topic's, so what?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.