• een collega van mij, vond mij eerst leuk.
    ik heb 2x met hem gezoent, maar voelde niet echt iets voor hem. dus ik had dat hem later verteld. hij was niet boos ofzo.
    maar nu mis ik hem best wel. en ik had hem gesmst, en hij vond dat vreemd, omdat ik al een poosje niet naar hem gesmst had.

    maargoed. ik weet dus niet wat ik nou moet doen. iemand een idee?

    xx


    It's never the right time to say goodbye.

    Ik snap het eventjes niet. Vind je hem nou wel of niet leuk?


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    SergioRamos schreef:
    Ik snap het eventjes niet. Vind je hem nou wel of niet leuk?



    dat weet ik dus niet. als ik hem zie dan heb ik wel van.. omgg hij is best leuk.
    maar soms denk ik ook wel van;; waarom heb ik met hem gezoent.
    snapje het nu een beetje.:$


    It's never the right time to say goodbye.

    Serpent schreef:
    (...)


    dat weet ik dus niet. als ik hem zie dan heb ik wel van.. omgg hij is best leuk.
    maar soms denk ik ook wel van;; waarom heb ik met hem gezoent.
    snapje het nu een beetje.:$


    Spreek anders een keer met hem af om iets leuks te doen? Een date, om het zo maar te zeggen. Dan kun je er makkelijker achterkomen (:


    Ik zie er geen kruidnoot meer in.

    Ik zou nog wat dingen uit proberen om zeker te weten of je hem leuk vind. Misschien is het een opvlieging? Of misschien vind je hem toch ook echt leuk ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Crayon schreef:
    (...)

    Spreek anders een keer met hem af om iets leuks te doen? Een date, om het zo maar te zeggen. Dan kun je er makkelijker achterkomen (:


    ik heb gister met hem op msn gepraat, maar ik denk niet dt hij nog iets van me wilt.
    hij deed best afstandelijk.


    It's never the right time to say goodbye.

    Gewoon een keer iets met hem afspreken om te checken. Maar als hij afstandelijk doet -zoals ik las- zou ik het anders gewoon even laten rusten. Want ik snap dat hij nou een beetje in de war is vanwege jouw keuzes en handelingen.

    Crayon schreef:
    (...)

    Spreek anders een keer met hem af om iets leuks te doen? Een date, om het zo maar te zeggen. Dan kun je er makkelijker achterkomen (:

    Niks op aan te vullen! (:


    "Stay beautiful. Keep it ugly."