• Wat vinden jullie van de sfeer op Q, de laatste tijd? :3

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 23:04 ]


    --

    Kut


    *insert philosophical cringe expression here*

    In de avond is het een heerlijke, chaotische bende. Overdag is het wel te pruimen :Y)


    Life is hard and then we die

    Hmm.. niet egt vrolijk ofso


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Lekker. Nu vraag je dat alleen omdat er 1x gezeik met mods is. Get over it dude.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    PUKKELxDING schreef:
    In de avond is het een heerlijke, chaotische bende. Overdag is het wel te pruimen :Y)

    PUKKELxDING schreef:
    In de avond is het een heerlijke, chaotische bende. Overdag is het wel te pruimen :Y)

    Verder ben ik het zeker met je eens :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Geweldig!
    Nee, wat Annick als zegt: overdag goed... 's avonds hum.


    I am an idiot, I move.

    Zo gezellig <3

    Appelmoes schreef:
    Lekker. Nu vraag je dat alleen omdat er 1x gezeik met mods is. Get over it dude.


    Wat nou get over it dude?
    Ik vraag het gewoon en niet omdat er nu gezeik is.

    En ik weet niet waar jij de laatste tijd hebt rondgehangen, maar er is wel vaker gezeik met de moderatos van Q.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2010 - 23:05 ]


    --

    Gezellig, al zijn er dan af en toe relletjes :')


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Bwajaa. Quizlet slaapt of maakt ruzie, blijkbaar. Afijn, die indruk heb ik toch de laatste dagen. Sinds kort werk ik namelijk en mijn Quizlet-tijd is dus flink ingekort en elke keer als ik er nu op kom is het hier doodstil of één grote bende door een ruzie.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Freeway schreef:
    (...)

    Wat nou get over it dude?
    Ik vraag het gewoon en niet omdat er nu gezeik is.

    En ik weet niet waar jij de laatste tijd hebt rondgehangen, maar er is wel vaker gezeik met de moderatos van Q.

    Ik ga hier echt niet op in. Ik vind dat er geen gezeik is met moderators. Meer gezeik met users. Users veroorzaken dit zelf. Jij ook oa.
    Ik kan nog steeds de gezellige topics van Q vinden. Zou jij ook moeten doen.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik kom bijna nooit meer op het forum en ik heb dan ook niks mee gemaakt met al dat 'geban' en dat 'ont-moderateren'. Dus nu ik weer een beetje op het forum ben zal ik er voortaan op letten, haha :'D

    Zo te zien gaat het wel weer lekker, ahum ahum


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Appelmoes schreef:
    (...)
    Ik ga hier echt niet op in. Ik vind dat er geen gezeik is met moderators. Meer gezeik met users. Users veroorzaken dit zelf. Jij ook oa.
    Ik kan nog steeds de gezellige topics van Q vinden. Zou jij ook moeten doen.
    Naomi :9~


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Fictional schreef:
    (...)Naomi :9~

    Boterhammetje :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.