• De stelling van vandaag luidt:
    Er word in Nederland en België te weinig gedaan (goede hulp aangeboden) aan probleem/crisisgezinnen, waardoor er veel sneller probleemjongeren ontstaan.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Wie du mir, so ich dir.

    Buh, en dat ze gewoon een fucking lang traject eerst moeten doen om iets vast te stellen, terwijl het al lang vast staat sinds groep 4 voor mij. Buh, dankzij dat stomme traject moest ik eigen risico inzetten ><


    SLOAN.

    Ehm, Nederland en België hebben dit relatief gezien juist ontzettend goed geregeld. Ga voor de grap eens naar Amerika en kijk hoeveel hulp je daar krijgt.


    x

    Volgens mij is het meer dat mensen niet op tijd om hulp vragen, omdat ze zich schamen voor hun situatie.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Tragically schreef:
    Ik heb geen flauw idee.


    All this dampness is damp.

    Imley schreef:
    Ehm, Nederland en België hebben dit relatief gezien juist ontzettend goed geregeld. Ga voor de grap eens naar Amerika en kijk hoeveel hulp je daar krijgt.


    Dat is zo waar! Dan mogen we hier wel zeuren dat het niet goed geregeld is, ga maar eens in een ander land kijken. Ik vind trouwens dat het wel goed geregeld is, er wordt genoeg hulp geboden en er zijn heel veel instellingen voor probleemjongeren.


    It's time to be happy again.

    Ulybki schreef:
    Ik denk dat dat overal wel is. Maar ik weet de gang van zaken niet van de gemeente enzo, dus ja ik kan geen mening geven :Y).


    you were born original don't die as a copy

    er gaan gewoon altijd probleemjongeren zijn, daar kun je gewoon niets aan doen...

    ElLieno schreef:
    Like i care.


    Dat is jou mening, maar ik was/ben één van de
    probleemjongeren dus voel ik me ietsiepietsie
    aangesproken. Maar ik respecteer jou volkomen.

    Met de stelling, ben ik eens.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Dat is jou mening, maar ik was/ben één van de
    probleemjongeren dus voel ik me ietsiepietsie
    aangesproken. Maar ik respecteer jou volkomen.

    Met de stelling, ben ik eens.


    Ik ook, geweest. Meerdere opmerkingen in dit topic vallen me eigenlijk tegen. Maar het zal vooral uit onwetendheid komen. Kun je helaas niet veel aan veranderen.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Afterlife schreef:
    (...)

    Ik ook, geweest. Meerdere opmerkingen in dit topic vallen me eigenlijk tegen. Maar het zal vooral uit onwetendheid komen. Kun je helaas niet veel aan veranderen.


    Weet ik. De meesten hier weten niet zo goed hoe
    ik me voel


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ElLieno schreef:
    Like i care.


    when words fail, music speaks.

    Reassurance schreef:
    Volgens mij is het meer dat mensen niet op tijd om hulp vragen, omdat ze zich schamen voor hun situatie.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Het moet zijn wordt. Maar nee, ik vind dat ze al veel doen. Die mensen kunnen niet toveren.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Tragically schreef:
    Ik heb geen flauw idee.


    This world need some love.

    Emirates schreef:
    Like i care.


    Give a girl the right shoes, and she can conquer the world.