• ben ik afhankelijk van een vriendin :S

    ik zou vandaag gaan stappen met een vriendin en gisteren was ze beetje ziek, dus ze zou me smse als ze wakker is.
    Nja ze is nu echt wel wakker en ik bel vet vaak na haar en ze neemt mooi niet op, dus nu ben ik weer afhankelijk van haar.
    Ik word hier zo dood ziek van he -.-

    heeft iemand hier nog meer last van ?


    I solemny swear i am up to no good

    Niet meer bellen. Stuur een sms; "ik ga niet mee, sorry."


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hm, niet vaak. Maar kun je haar ook niet op de huistelefoon bereiken?

    Ik heb daar al te veel last van gehad.


    Keep on smiling

    Armani schreef:
    Niet meer bellen. Stuur een sms; "ik ga niet mee, sorry."


    ja maar ik wil juist zo graag :$

    mijn vriend komt ook, en hij zei van ja we kunnen eerst wel na de bios en dan uit, en dat doe ik waarschijnlijk ook wel en ik zie vast wel een vriendin, maar straks zitten we alleen maar bij zijn vrienden -.- en ik kan dus niks regelen omdat ik aan haar ''vast'' zit zeg maar


    I solemny swear i am up to no good

    Nirvana schreef:
    Hm, niet vaak. Maar kun je haar ook niet op de huistelefoon bereiken?


    ze is bij haar vriend en ik heb hun nummer niet ook mobiele nummer van hem niet ;)


    I solemny swear i am up to no good

    Dat is irritant ;x


    Happiness hit her like a train on a track

    Ophouden met bellen. Ga gezellig met je vriend eerst naar de bios en dan uit, dan zit je de hele avond maar bij zijn vrienden je komt vast wel bekenden tegen en anders maak je alleen even een rondje door de kroeg/discotheek of wat dan ook ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Dat is niet leuk.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik ken het, het is verschrikkelijk.


    Vampire Heart.

    Als ze niet antwoord: lekker laten zitten, het is haar schuld dat ze niet opneemt. En i know what you mean, ik heb gisteren de hele dag wanhopig naar een vriend zitten bellen om te vragen of we nog uitgingen, bleek dat hij gewoon weg was. x']


    It's time to be happy again.