• Ik plaats deze in lifestyle, omdat tattoo's ook een lifestyle zijn en daar dus wel degelijk onderdeel van uitmaken.

    Hoe oud was jij toen je je eerste tattoo kreeg?
    Wat voor heb je toen genomen? En waarom?


    Ik zelf was 15 toen ik mijn eerste tattoo kreeg van mijn ouders. Ik had in die tijd een hoop meegemaakt en het ging een periode heel goed, waar ik als 'beloning' een tattoo voor mocht nemen. Dat werd dus de naam van mijn zus op mijn voet. (:
    [Overigens een van de weinige die ik had gemogen van mijn ouders, maar ik wou het ook heel graag. Mijn zus had namelijk een paar jaar eerder mijn naam op haar voet laten tattooeren. En zij mocht haar eerste op haar 18e pas. :'D]

    -
    Ik vraag trouwens niet om reacties van mensen die geen tattoo willen. Alleen van diegene die hem wel hebben of zouden willen.

    [ bericht aangepast op 14 aug 2010 - 13:29 ]


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    appelkirst schreef:
    Mijn eerste 3 tattoo's liet ik zetten toen ik 18 was. Het waren niet zomaar plaatjes die ik leuk vond, maar echt betekenis volle ontworpen tattoo's die echt mijlpalen in mijn leven moesten voorstellen. Dat zijn tot nu toe mijn enigste die ik heb en er zullen er vast nog wel een paar volgen.


    Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat voor soort tattoo's je hebt? Want dat klinkt interessant. (krul)


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik was 16 toen ik mijn eerste liet zetten -die was gratisss - En de andere twee toen ik 17 was (hoera)

    Edit: er komen nog meer bij xD
    En mijn opa, vader, en oom zitten er haast onder mijn opa was tatoeëerder. En bijna iedereen van mijn familie -mijn vaders kant dan- hebben allemaal een tattoo ;)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 2:29 ]


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Afterlife schreef:
    (...)

    Mag ik zo vrij zijn om te vragen wat voor soort tattoo's je hebt? Want dat klinkt interessant. (krul)
    klik. Hier kun je de twee op mijn onderarm een beetje zien. Ik heb nog een tattoo iets boven de plek van mijn hart.

    De twee tattoo's op mijn arm zijn een vlindertje en initialen. Wat ze beiden betekenen is heel persoonlijk. De initialen zijn van mijn vader, die overleed in 2007 en als je de tattoo omdraait krijg je de initialen van een andere persoon die ontzettend veel voor me betekend.

    Die tattoo op mijn borst is een pentagram met daarin de 4 seizoenen verwerkt. Die tattoo zegt heel veel over mij en hoe ik op het leven kijk en in het leven staat. Deze tattoo heeft niets met wicca/gothshizzle te maken. Het is enkel een symbool wat oa staat voor de natuur, moeder aarde, positieve energie, etc. -zo zijn er talloze betekenissen-. Ik heb het idee dat die tattoo op mijn borst nog niet af is en dat ik daar uiteindelijk nog wel dingen bij zal laten tekenen.


    Wie du mir, so ich dir.

    appelkirst schreef:
    (...)
    klik. Hier kun je de twee op mijn onderarm een beetje zien. Ik heb nog een tattoo iets boven de plek van mijn hart.

    De twee tattoo's op mijn arm zijn een vlindertje en initialen. Wat ze beiden betekenen is heel persoonlijk. De initialen zijn van mijn vader, die overleed in 2007 en als je de tattoo omdraait krijg je de initialen van een andere persoon die ontzettend veel voor me betekend.

    Die tattoo op mijn borst is een pentagram met daarin de 4 seizoenen verwerkt. Die tattoo zegt heel veel over mij en hoe ik op het leven kijk en in het leven staat. Deze tattoo heeft niets met wicca/gothshizzle te maken. Het is enkel een symbool wat oa staat voor de natuur, moeder aarde, positieve energie, etc. -zo zijn er talloze betekenissen-. Ik heb het idee dat die tattoo op mijn borst nog niet af is en dat ik daar uiteindelijk nog wel dingen bij zal laten tekenen.


    Mooi! Voor zulke tattooages kan ik alleen maar diep respect opbrengen. (:


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Ik wil later een tattoo, op lijn onderrug, een zwart tekentje, een langwerpig iets ongeveer 2 cm hoog, en 5 tot 10 cm breed ongeveer.

    Ramos schreef:
    Ik heb al vaker een Henna-tattoo gehad? Pijnloos, mooi, en gaat binnen 1 week weg. 8D Maar, ik ben niet van plan een echte tattoo te nemen, en ik ben nog veel te jong. En mijn moeder zou een hartaanval krijgen.

    Ik heb geen tattooxD


    Never give up the things that makes you smile

    'k heb er geen en 'k wil er geentje :'D.
    Maar 'k denk ook niet dat ik dat van mijn ouders zou mogen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik weet niet eens of ik er een mag x'D nog nooit gevraagd aan mijn ouders.
    maar ik zou er misschien wel eentje willen.
    een leeuwtje omdat mijn sterrenbeeld is:'D


    Music on, word off

    Heb en wil er geen :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Als ik er ooit een neem, dan moet hij veel betekenen. Iets wat het dus waard is om m'n hele leven mee te dragen. Bovendien moet hij op een onopvallende plaats zitten.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wij hadden allemaal een hennatattoo !
    En dat soort shit never nooit een echte !


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Ik was 3 jaar en ik kreeg een panter op mn enkel. xD


    Freaky just got fabulous.

    ik ben 14 maar ik had een keer met school één gemaakt en die vond ik zo leuk dat ik er een foto van heb gemaakt en als ik 18 ben laat ik hem zetten, want als ik het eerder doe heeft me moeder me vermoord .


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Hm zodra ik 18 ben wil ik er eentje. Ik wil een adelaar of iets die staat voor vrijheid , ik ben nog niet zeker wat.

    Er is een heleboel gebeurt de laatste tijd
    en veel is er fucked up en ik wou iets die aantoont dat ik niet te kisten ben en dat je me niet kunt binden. Ik ben zwaar gesteld op mijn vrijheid

    [ bericht aangepast op 21 aug 2010 - 20:41 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me