• ik ben net uit eten geweest en in dat restaurant werkte een ober die op georg leek! echt super eng. en dan liep hij de hele tijd langs. ik had echt zoiets van dit kan niet. en de hele tijd kwam hij bij onze tafel om te vragen of we nog iets wouden drinken of om onze borden op te halen. echt eng


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Nou omg ik was een keer samen met een vriendin naar de C1000 en toen liep er een man naar buiten die leek echt op Gustav!! We zagen zijn gezicht niet maar alleen zijn achterkant. Hij had een pet op blond haar zelfde model als Gustav. En een beetje kleding die hij ook draagt en hij liep hetzelfde echt eng


    You can run, You can hide, But you can't change the tide!

    Hahaha, coooooool D:


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    haha das indd best eng xD


    you're only young once,you better fuck it up right.

    Conflate schreef:
    Wie is Georg ook alweer?:X

    hahaha, ik moest ook even nadenken (krul)


    You are beautiful, you are love.

    Best eng


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Zoiets had ik ook een keer.
    Loop ik vrolijk kletsend met mijn vriendin over de Grote Markt. Staat er opeens een jongen die SPREKEND op Tom lijkt. Dreads, petje+mutsje, zelfde soort kleren, lippiercing. Gewoon alles.
    Zelfs zijn gezicht leek er heel erg op.
    Dus ik schrok me helemaal dood. x'D

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 15:49 ]


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Als ik op de bus naar school ga, zit er een dude die op georg lijkt. En er zit een andere dude die op gustav lijkt. waar zijn Bill en Tom? D:


    Don't be a drag, just be a queen.

    Had stiekem een foto genomen!


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    x) ik zou met van die bambi ogen naar hem gekekn hebben


    good or bad times we just keep smiling.~Timeless