• Lees mijn blog over Copyright Informatie en wat het inhoud Link


    Je mpp moeder swaa

    Je zegt zelf dat je geen foto's mag hebben van Tokio Hotel,Twilight,Spongebob etc maar zelf heb je ze wel op je profiel.
    of kijk ik nu verkeerd.
    Want ik denk dat als jij zegt "Als je foto's hebt van je band en die zelf bewerkt hebt is het niet meteen van jou." nou zelf heb je ook bewerkte foto's van Th dus ik snap niet waarom jij het dan wel mag en andere niet.


    -Sorry als ik fout zit-


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    Dus je bedoelt eigenlijk dat niemand meer foto's mag gebruiken van Tokio Hotel, Twilight enz? -blond-

    Laat ons gewoon plaatjes bewerken .. Dat doet echt iedereen.
    Ik heb nog nooit iets officieels daarover gelezen. Dus waarom zou ik me houden aan een blog die een gewoon een user schrijft ;s [niet beledigend bedoeld.]

    [ bericht aangepast op 15 aug 2010 - 14:41 ]


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Dat vind ik eigenlijk best ironisch. Want alles wat er instaat wat je niet mag doen, dat doe jij. En dan nog over het feit dat het je irriteert. Waarom doe je het zelf dan ook? 8D No affence, maar dan snap ik het doel hier niet zo van.


    A decision I will regret, until my dying breath.

    [/nietslaan]

    maar ik snap het niet :x


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik snap wel dat er copyright recht is enzo maar als je bij elk plaatje/foto om toestemming moet vragen ben je wel ff bezig.

    Wij snappen zelf ook wel dat dat fout is. Maar jij gebruikt toch ook gewoon foto's van artiesten. -zie profielplaatje-.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Volgensmij hebben de users die hierop reageren de zelfde vraag en mening als ik.


    I Will Always Love You Stephen R.I.P <3 I Love You †

    De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Bij jouw story's heb je ook auteursrechtelijkbeschermde foto's staan.


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet. Bij jouw story's heb je ook auteursrechtelijkbeschermde foto's staan.


    everybody needs a song.

    Ik vind het onzin dat je ons hierop wijst terwijl je het zelf wel doet. Alsof iemand hier naar luisterd. -gaatgeendiscussieaan-


    your eyes are like stars in the night.

    ja eigenlijk totaal onzin. Hoe moet je dan een cover/banner maken. Alles is beschermt!

    iGoogle schreef:
    ja eigenlijk totaal onzin. Hoe moet je dan een cover/banner maken. Alles is beschermt!

    Je kunt eventueel zelf gaan fotograferen. Maar dat is een idee wat ik zelf niet zo zie zitten, aangezien het altijd minder mooi uitpakt. ;'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Onzin. (nerd)


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    ShadowSorrow schreef:
    Dat vind ik eigenlijk best ironisch. Want alles wat er instaat wat je niet mag doen, dat doe jij. En dan nog over het feit dat het je irriteert. Waarom doe je het zelf dan ook? 8D No affence, maar dan snap ik het doel hier niet zo van.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.