• Beste users,

    We wilden jullie er even van op de hoogte brengen dat het niet verstandig is op accounts te delen. Natuurlijk is dat allemaal hartstikke gezellig en handig als je samen aan verhalen wilt schrijven. Maar wanneer een user regels overtreed, kan het zo zijn, dat andere accounts ook mee geband worden, omdat ze bijvoorbeeld ingelogd hebben op dezelfde computer of aangemaakt zijn met het zelfde emailadres. Dit word voor ons dan heel lastig om het ongedaan te maken.

    Natuurlijk kunnen we jullie niet verbieden om samen een account aan te maken, maar we willen jullie wel waarschuwen wat daarvan bijvoorbeeld de gevolgen kunnen zijn. Het komt niet vaak voor, maar het kan wel. Het is de laatste tijd al vaker voorgevallen en we vinden dit erg vervelend, mochten er accounts geband worden die daar niets mee te maken hebben.

    -de mods van Quizlet.

    [ bericht aangepast op 16 aug 2010 - 15:41 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Oki!


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mwah, ik vertrouw de mensen die mijn wachtwoord weten volkomen, en anders sla ik ze haha. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Ik weet het wachtwoord van mijn beste vriendin zelf niet.. En zij dat niet van mij (a)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik durf mijn account niet eens te delen, dan ben ik bang dat diegene stiekem mijn wachtwoord of mijn gebruikersnaam gaat veranderen of mijn stories verwijderen.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Armani schreef:
    Ik weet het wachtwoord van mijn beste vriendin zelf niet.. En zij dat niet van mij (a)

    Als ik mijn hersenen heel erg zou pijnigen zou ik jouw w8woord mss wel terug weten, maar ik wil het mijn hersenen niet aandoen (cat)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    iloveBRITT schreef:
    Oh, daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Maar ach, ik deel met allemaal heel brave mensjes een account, dus. (krul)


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    iloveBRITT schreef:
    Oh, daar heb ik eigenlijk nooit aan gedacht. Maar ach, ik deel met allemaal heel brave mensjes een account, dus. (krul)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb ook een paar keer op het account van een vriendin gezeten omdat ze zei dat quizlet iets voor mij is, omdat ik altijd zoveel schrijf. Maar nu heb ik een eigen account...

    Ik heb er aparte email voor en ik doe alleen wachtwoord aan mensen die ik vertrouw.


    Yongguk & Daehyun <33

    Een vriendin en ik hebben een account gemaakt om er samen verhalen op te schrijven. We hebben ook een ander wachtwoord gepakt dan die van ons eigen account, dus we weten onze eigen accounts niet. En we houden het wachtwoord van ons gezamenlijke account alleen voor onszelf. Bedankt alsnog, voor de waarschuwing, al denk ik niet dat wij aan die rellen mee gaan doen. Dus waarschijnlijk kom ik niet in zo'n probleem.


    Simple, but effective.

    EA schreef:
    Niemand weet mijn wachtwoord, en daar komen ze ook niet achter. (:

    EA schreef:
    Niemand weet mijn wachtwoord, en daar komen ze ook niet achter. (:


    "The future belongs to those who prepare for it today.

    ik begrijp het verhaal niet eens mAAR IK DEELDE OOK EEN ACCOUNTT OP QUIZLET met mijn bff dat was wel leuk mar toen bedacht ik om een eige acc te maken omdat het soms verveelend is alz zij met mijn story verder gaat omdat zij niet weet dan wat ik wil xD


    hoiokdoei?

    Dat doe ik niet :)
    Niemand weet mijn wachtwoord.

    [ bericht aangepast op 28 aug 2010 - 12:34 ]


    I love Cameron Bright,Nick Jonas,Joe Jonas,Kevin Jonas,

    Cornflakes schreef:
    Ik durf mijn account niet eens te delen, dan ben ik bang dat diegene stiekem mijn wachtwoord of mijn gebruikersnaam gaat veranderen of mijn stories verwijderen.


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.