• Hallowaa Iedereen !

    Vandaag was ik met vriendin (ook op Q,gemeet vorig jaar en logeren nu vaak bij elkaar) maar we gingen naar Bruna..en raad eens!! Bij Bruna verkopen ze nu ook wreck This Journal..! En raad eens!! ook in het

    Nederlands

    Dus voor de gene die hem willen hebben ! Ren morgen naar de Bruna..! hij is 11.95

    Suc-6 allemaal ermee (A)

    okey..............juist ja


    Happy Birthday my Potter!

    jeeuj..
    wat is het eigenlijkk? ;$


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Ik heb hem al anderhalf jaar, ik had hem op Amazon gekocht in het engels. Ik vond het echt geweldig & vind het nog steeds super cool, vooral de mensen die je dan gek aankijken als je hem uitlaat * whistle *

    Wat is dat ook alweer? ;x


    Hope goes lost but never dies.

    Ik kende het niet, maar ik heb net opgezocht wat het was.
    *rent meteen naar de Bruna* XD


    Felix

    Ik heb het ook opgezocht, en nu is mijn mening:
    Hebben Hebben Hebben! :9~:9~

    [ bericht aangepast door een moderator op 20 aug 2010 - 22:14 ]


    Hope goes lost but never dies.

    En ik heb het ook opgezocht en ik snap het nog steeds niet. Wat is het precies?


    If we had not a soul, music would have created it.

    Cloudburst schreef:
    En ik heb het ook opgezocht en ik snap het nog steeds niet. Wat is het precies?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Cloudburst schreef:
    En ik heb het ook opgezocht en ik snap het nog steeds niet. Wat is het precies?
    Boek met opdrachten waardoor je dat boek helemaal verpest.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Delaware schreef:
    Ik heb hem al anderhalf jaar, ik had hem op Amazon gekocht in het engels. Ik vond het echt geweldig & vind het nog steeds super cool, vooral de mensen die je dan gek aankijken als je hem uitlaat * whistle *
    Ik heb hem een keer keihard tegen de muur van het treinstation in de gang daar gegooid. Die mensen om ons heen -er was ook nog een vriendin bij- keken me echt verrot en geschrokken aan, hahah :Y). Dat was best geniaal. Ik heb hem nu ook al bijna 1,5 jaar in mijn kast liggen en er niets meer mee gedaan. Beetje jammer eigenlijk. Heb hem trouwens wel in het engels, vond ik leuker.


    Wie du mir, so ich dir.

    Het is een boek met de gekste dingen ! laat hem uit ! ga ermee douche ! enz !

    Voor sommige dingen moet je lef hebben, want mensen gaan je gek aankijken als je een opdracht buiten uitvoert!

    en je verpest dat hele boek..!

    [ bericht aangepast op 20 aug 2010 - 22:46 ]

    OH OH, DAT ZAG IK LAATST ERGENS STAAN!
    Gosh, ik moet dat ding hebben :3
    Thanks voor het herinneren _O_


    wth.

    :') Die verkopen/verkochten ze ook in de boekenwinkel waar ik werkte in de vakantie.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Dat boek vraag ik voor me verjaardag ;3


    dream, dare, fly!

    Ik ken het niet..Misschien is het wel leuk?