• niet kunnen slapen. Omdat ik om 1 uur in de nacht een horror film heb gekeken. Child's play 2. Mijn neef van 17 jaar wou daar zo graag naar zien dus heb ik ernaar gekeken met 2 vriendinnen:)

    Hebben jullie dat ook wel eens voor dat jullie niet kunnen slapen van een film?:D

    soms :p


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Lol, nee ik slaap altijd wel na een film. Al voel ik me bij een écht goede thriller wel een beetje ongemakkelijk soms. Maar daar kick ik juist op. n.n
    Alleen hou ik niet van horror, dus dan lig ik eerder misselijk op bed dan dat ik bang wordt. :']


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    ah ja dieje film zoetjuuh, hahaha, die pop die zo ne ziel van ne seriemoordenaar had of hoe moet ge da uitlegge :p


    Everything Happens For A Reason, But Sometimes, That Reason Is That You Make Stupid Decisions.

    Ik kan sowieso niet slapen,wat ik ook doe.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Dat had ik bij The Grudge en The Exorcist. Tijdens het kijken van Grudge was ik niet bang ofzo, maar toen ik bed lag was ik bang dat dat meisje zo vanonder mijn deken zou verschijnen zoals in die film. En bij The Exorcist had ik het gezicht van Regan in mijn hoofd en dat maakte me bang. (krul)


    All this dampness is damp.

    Nooit, degene die mij bang kan maken met een film krijgt de Nobelprijs.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 15:17 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Nog nooit gehad.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik kan enórm slecht tegen enge films.
    Ik kon ooit niet slapen door Scary Movie ;$ Daar waar dat eng mens uit de tv kroop met die aliens &zo.
    Dus horror is nix voor mij ;d


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ikke niet hoor

    ik kon vanacht niet slapen omdat er een mug zat :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    kijk, en dat is nou de reden dat ik nooit naar horrofilms kijk :Y)