• Oké, ik weet het dus echt niet meer.

    Me vrienden zeggen dat ik emo wordt en dat het fout is, maar ik weet het. Ik voel me dan wel fijner want ik ben mezelf dan.

    Nu zou ik graag jullie mening hebben.

    X.

    Het is helemaal niet fout om emo te worden of te zijn... mijn vrienden zeggen dat ook.. Maar ik zelf zou niet weten hoe ik dat zou kunnen zijn.. als iemand nou ken merken zou opschrijven zou ik ze na kunnen kijken .. en erbij zetten of ik dat ook heb ofzow.. maar in iedergeval ik vind er helemaal niks ergs aan.. ik heb zo veel van die gasten [vrienden] die emo of gothic zijn.. ook al zitten er ook wel kutjes bij die het ook niet fantastisch vinden... ik heb ook gwn vrienden die normaal zijn.. dus niet echt een stijl hebben.. en omdat hun geen emo zijn of wat dan.. reageren ze soms een beetje raar..maar ze accepteren het wel.. dus dat zouden jou vrienden ook moeten doen ;)


    Xx: levenLoossuhMomo

    Als je jezelf bent en jij je er prettig bij voelt moet je je gewoon emo laten noemen als zij dat vinden. Jij moet er zo bij lopen en als jij je er niet prettig bij voelt is het mis. Mensen moeten maar begrijpen dat er verschillen zijn en dat je mensen niet meteen in een hokje moet proppen. Je bent wie je bent en of je nou kakker, emo of ''normaal'' bent maakt niets uit als jij je er maar prettig bij voelt!

    Emo kan je niet worden. Emo bén je... zoiets zit in je, en kan je niet aan de buitenkant herkennen.

    Je kan emo niet worden :8
    je kan wel die stijl overnemen .
    Maar emo ben ben je gwn. die sijn meestal ook gevoeliger dan kinders die gwn de stijl overnemen..


    Crack a bottle

    Emo kan je niet worden. Emo bén je... zoiets zit in je, en kan je niet aan de buitenkant herkennen.

    Pingpong, mee eens (al ben ik zelf geen emo).
    To be or not to be:Y). Trouwens, als het je echte vrienden zijn, zijn ze er voor je, wat, hoe of wie je ook bent. Maarja veel kan ik er niet over zeggen :Y)

    van stijl en karakter ben ik wel emo maar ik wil niet zo genoemd worden gewoon omdat ik me niet graag verbindt aan een bepaalde stijl.als mensen hetdus vragen zeg ik dus dat ik geen emo ben.dus je moet dat van jezelf wten wat je wil

    Je word geen Emo. Je bent het of je bent het niet ;).

    Dus ik weet niet wat ze lullen want Emo kan je niet worden zo als ik al zei. Je bent gewoon jezelf en als je je niet kleed naar jezelf ben je ook niet jezelf. Ik vind dat mensen elkaar de ruimte moet geven om zichzelf te zijn. Ik ben nooit Urban geworden. Ik ben het gewoon omdat ik mezelf ben ^^.

    Of je nou Nerd, Urban, Gothic, Metalhead, Emo, Alto, Casual, of whatever bent..... Je moet gewoon jezelf zijn en een eigen mening hebben. Daarom heb ik dus echt geen respect voor mensen die niet zichzelf zijn en al helemaal niet voor de mensen zonder een eigen mening.


    Zo hebben we een jonkie op school die dus echt niet zichzelf is. Echt heel breed lopen en echt heel wannabe gangsta gedrag vertonen, mensen op straat uit schelden ( laatst schold hij een hele agressiefe man uit die ik dondersgoed kende ). En hij luistert 50Cent omdat hij zich daar stoer bij voelt.

    Ik luister echte oldschool rap, R&B en allemaal van die urban muziek omdat ik dat gewoon erg mooi vind. En het kan me geen reet schelen of een ander het mooie of lelijke muziek vind ^^. Het past gewoon bij mij wegens gedrag enzo.

    Kortom: Wees jezelluf. Dan kom je het coolst en normaalst over bij anderen en heb natuurlijk ook gewoon schijt aan wat anderen van je denken. Jij bent wie je bent en dat verandert niemand. Ze denken over mij vieze nepneger enzo. Boeie! Ik ben wie ik ben. Laat ze lekker lulle ;). Ben ik maar een nepneger.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Emo Word je niet ! Dat bén je gewoon ^^. Maar er zijn ook mensen die dat zijn (Die dingen meemaken zoals ThuisProblemen,Vriendschapsproblemen,..) die daar heel hard mee zitten en dat de wereld dan zwart voor hen lijkt (= dat tonen ze dan door zwarte kleren aan te doen MAAR ! ze dragen ook een beetje kleur zoals HOT Pink of Rood Of Donkerblauw ofzo ;) En ze verstoppen zich achter hun accesoires (; Zoals spikes enzo dragen ze om mensen af te schrikken of tonen dat ze agressief zijn maar dat zijn ze niet!
    Naja(;
    xx.


    stay if I ever could, and pick up your pieces babe.

    Emo Word je niet ! Dat bén je gewoon ^^.
    xx.

    *fantaseert over een baby met een emo-uiterlijk*
    Hmm.. ja tuurlijk. Als emo het uiten van emoties betekent dan is iedereen emo, behalve de psychopaten die mensen in koele bloeden vermoorden..
    wat betreft de kleding: gewoon verkrijgbaar bij modezaken dus voor iedereen toegankelijk.
    Natuurlijk kies je iets dat bij jou past maar nu rijst eigenlijk de vraag boven het hoofd: wie bepaalt wanneer je emo bent en wanneer niet? Wie bepaalt wanneer je een faker bent of niet? Ik zou het niet weten...
    Per slot van rekening heeft iedereen z'n kleed/muziekstijl ergens vandaan. We zijn bijna allemaal in een hokje te plaatsen en de enige manier om eruit te ontsnappen is om jezelf te zijn en geen kloon van een ander te worden.
    Ik heb laatst een prachtige slagzin gehoord:

    Calling someone else fake doesn't make you real.



    No growth of the heart is ever a waste

    Excuses, ben helemaal OFFtopic gegaan :']
    ONtopic: Als je je lekker voelt in die stijl moet je je vooral zo kleden. In de derde/vierde merkten ook mijn vriendinnen dat ik vaker zwart droeg maar ik voelde me er fijner in, meer op mijn gemak. Klinkt misschien maf maar voor mij niet en daar gaat het om. Vooral dragen waar jij je prettig in voelt.


    No growth of the heart is ever a waste