• Want ik had sowieso aan een aantal mensen beloofd een topic te maken, dus hier komt ie :'D

    Donderdagochtend vertrokken we om 10 uur, dus we waren daar pas rond 12 uur. Tent opgezet blabla. Allemaal standaarddingen gedaan, 's avonds een feestje gebouwd etc.

    Nouja, de volgende 3 dagen was het festival zelf. Nou ga ik wel even een lijstje maken van wie ik gezien heb.

    Vrijdag: Triggerfinger, Band Of Skulls, All Time Low, The Ting Tings, The Kooks & Blink-182

    En All Time Low had om 6 uur een signeersessie, dus daar moesten we gewoon heen :9~ En nu heb ik gewoon al hun handtekeningen op mijn nieuwe Lowlands shirt staan :3 Jaja, wordt maar jaloers :9~ Tijdens het concert zelf stonden we helemaal vooraan tegen het hek in het midden, dus ik heb echt hele vette foto's kunnen maken <3

    Zaterdag: Mumford & Sons, You Me At Six, The Gaslight Anthem, Anouk & Snow Patrol

    Mumford & Sons vond ik het beste concert van heel Lowlands, ze waren zó fucking goed. Echt héél goed. Snow Patrol was ook vet leuk, en we kwamen nog op het grote scherm (nerd)

    Zondag: Go Back To The Zoo, My Favorite Scar, MakeBelieve, Pendulum, 30 Seconds To Mars, 3OH!3, Two Door Cinema Club, Queens Of The Stone Age, Major Lazer & Kees van Hondt.

    OMG, ik heb Jared Leto gewoon aangeraakt bij 30STM :9~ We stonden ook echt tweede rij helemaal vooraan ofzo, dus dat was echt zooooo vet! En iedereen vet meespringen en dansen :3
    Bij MakeBelieve stonden we ook vooraan, en het leek wel of ik de enige was die hun liedjes kende, de rest stond er maar een beetje bij. Ook daar heb ik trouwens vet mooie foto's kunnen maken!
    Kees van Hondt was geniaal, overal takken, opblaasbare krokodillen/dolfijnen, zwembanden & bootjes door het publiek heen haha. Jammer genoeg haalde de security de picknicktafel weg -eigenlijk best logisch maar oke, het was vet grappig dusja-

    En verder hebben we ook nog ontieglijk veel lol gehad en blabla :3 Omg het was zo leuk. En nu wil ik terug D: Volgend jaar ga ik zeker weer! En volgens mij ben ik nu meer dan de helft vergeten te vertellen, maar anders wordt het zo langdradig (krul)

    Voor de rest van de foto's: Hier.

    x

    [ bericht aangepast op 23 aug 2010 - 15:56 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wij hebben thuis geken op101 tv
    Vond het superstom dat 30stm niet werdt uitgezonden.
    EN ik ben vet jaloers dat je gewoon naar lowlands bent gegaan
    Als ik werk is dat het eerste waar ik voor ga sparen=D


    the world is filled with people that we dont understand

    oeh, mooi dat je het zo leuk hebt gehad :9~ + de foto's zijn leuk :3
    Mumford & Sons was op Pukkelpop ook echt geweldig :9~ en Snow Patrol ook 8D
    En hoe was Two Door Cinema Club? :3 - die heb ik namelijk zelf niet kunnen zien op pukkelpop


    There are several things that I have been doing wrong.

    Klinkt echt ontzettend leuk :9~


    -

    Ik wou naar The Ting Tings jonge! IK HAAT JOU. Neem me dan toch meeeee. ):

    Ik ben hier vet jaloers aan het worden weetje.
    (cat)


    All was well.

    Ik ben blij dat je het zo leuk hebt gehad. :9~ En je bent naar leuke bands geweest, een heel deel dan toch. :') Ik heb Mumford & Sons niet gezien en daar baal ik echt om want die waren blijkbaar op Pukkelpop ook echt de moeite. :/ En je handtekeningen van ATL zijn leuk!

    Awesooooooooooooooome! :9~


    Hope goes lost but never dies.

    Je bent echt naar leuke bandjes geweest (: ik ben jaloers.


    Turn your face to the sun and the shadows fall behind.

    Ik baal dat ik MakeBelieve heb moeten missen op Lowlands daar was ik graag bij geweest. Nja volgend jaar ga ik wel naar lowlands en dan staan ze er gewoon weer vind ik :9~

    Echt fucking vet, ik ben jaloers joh! :'DD


    -

    Mumford & Sons zijn sowieso vet :'D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.