• Met mijn vriendin en mij ging het al een tijdje niet zo lekker, ze vond namelijk een ander meisje leuker.
    Ze had wel een foto van mij en haarzelf op haar profiel ophyves en daaronder neergezet:

    Jij bent een speciaal meisje, ik hou van je!

    Maar nu heeft ze die foto verwijderd en een foto met een andere vriendin geplaatst.
    Als we een goede relatie hadden had ik me daar niet druk over gemaakt. Maar ik ben bang dat ze me echt niet meer ziet zitten.
    Betekent haar actie iets?


    EGYPTIAN GOD

    Dat ze die foto heeft verwijderd, vind ik wel een beetje raar.
    Confronteer haar ermee, vraag d'r subtiel of ze nog vriendin wil blijven, aangezien je je er niet goed bij voelt dat ze je 'negeert' (weet even geen ander woord)


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Dat ze die foto heeft verwijderd, vind ik wel een beetje raar.
    Confronteer haar ermee, vraag d'r subtiel of ze nog vriendin wil blijven, aangezien je je er niet goed bij voelt dat ze je 'negeert' (weet even geen ander woord)

    Nou dat is het juist. Ze doet niks verkeerd. Ze hebben allang duidelijk gemaakt dat zij 'bff' zijn. Maar soms dat steunen ze erg op mij en dan hebben ze niet veel oog meer voor elkaar.
    En ik ben een goede vriendin van haar, zij heeft niet door dat ik daar mee zit. (ik ben snel jaloers)
    Dus ik kan moeilijk tegen haar zeggen of onze vriendschap nog wel klopt, want hij klopt wel maar hij is minder geworden.
    en als ik dat vraag lijkt me niet dat het beter word..
    :S


    EGYPTIAN GOD