• ik ben heel erg geïnteresseerd in fotografie en ik zoek een heleboel dingen, o.a.:

    - tips voor een goed fototoestel (dat van mij is verschrikkelijk), prijs maakt niet uit, ik spaar wel xD

    - blogs, sites, ... met inspiratie

    - tips over eender wat

    - mensen die hun mooiste fotos aan mij willen tonen (:

    ik heb het gevoel dat dit een stom topic is maar anyway ;D
    impress me xD


    Fooled ya!

    weheartit en beautyineverything is heel goed in fotografie..


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik zie altijd heel veel mensen met Nikon toestellen rondlopen ...
    Flickr misschien (?)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik raad je Canon aan, Nikon is goed, maar de verhouding prijs/kwaliteit is bij Canon beter.
    Het toestel op zich maakt ook niet zoveel uit, mijn stiefvader heeft een relatief oud toestel, maar een f*cking dure lens erop zitten, en zijn foto's zijn echt perfect.
    En voor de rest kan ik je niet echt verder helpen x)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    op facebook kan je de foto's van 'Anaïs Lesy photographie' bekijken, die zijn heel mooi en inspirerend (voor mij toch xD)
    veel succes!
    oh en xjustxmyself heeft gelijk, canon is beter!:D

    De Nikon coolpix S5100 lijkt mij wel wat :9~
    ~12,2 megapixels
    ~HD-filmopname

    twee fototjes van mij;
    één
    twee

    niet heel indrukwekkend, ofzo, maar ik ben ook nog wat aan het experimenteren. (:


    You are beautiful, you are love.

    Zelf heb ik een Spiegelreflex camera.

    Ik vind hem erg handig en je krijgt er vele mooie fotos mee.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    die eerste vind ik echt heel mooi!


    Fooled ya!

    Ik heb een hybride camera van Panasonic, en hij is best wel aardig. Ik heb zelf een paar foto´s in mijn fotoboek staan, die ik met die camera heb gemaakt.

    Misschien heb je hier iets aan:
    http://www.photographyblog.com/

    Veel mensen zeggen dat de Canon 1000D een prima beginners camera is haha :Y) Ik spaar zelf ook voor deze, of ik wil de 450D :9~

    [ bericht aangepast op 24 aug 2010 - 17:52 ]


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Inderdaad, Canon is heel goed (ik weet eigenlijk niet hoe goed Nikon is xD)
    Neem iniedergeval géén Sony, Sony is de enige die lenzen, flitsers etc. maakt voor die toestellen, dus superduur!
    Ik heb een Canon 400D, vind dat ook een hele goede beginners camera. Je kan alles makelijk vinden, ISO, witbalans etc.
    En als je echt heel erg voor fotografie wil gaan zou ik een speigelreflex nemen. Daar kun je echt hele mooie foto's mee maken, ik vind ze vaak mooier dan compact camera's.

    wat ik belangrijk vind aan foto's is de achtergrond, maar wie ben ik?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO