• mijn eerste schooldag op de middelbare is op 30 augustus 2010 dus nog niet geweest. ik wil weten waar ik me op kan voorbereiden.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    lol 5 jaar geleden, maar ik denk ~spannend~ en verder beetje normaal? :')


    There are several things that I have been doing wrong.

    Dat was 6 jaar terug. Ik kon me herinneren dat ik m'n best deed om zo laat mogelijk te komen omdat ik stijf stond van de zenuwen. En dan waren daar die rotwijven die mij nog van de buurt kenden. Fack. No fun. Maar nu lust ik ze rauw :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Gister. Het was verschrikkelijk.
    Meteen een presentatie opgekregen voor de volgende les en heel veel huiswerk. Niet eens rustig kennismaken fzo...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Reassurance schreef:
    Ik kan het me nog amper herinneren, omdat het al langer dan 4 jaar geleden is. Maar ik vond het wel chill volgens mij haha.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik zag er echt ver-schrik-ke-lijk uit, maar ik kende gelukkig al wat mensen en het is nu helemaal goed gekomen, hihi.


    It's time to be happy again.

    Ik was zo nerveus, maar ik kende al 2 meisjes (waar ik niet echt vriendinnen mee was). De leerkrachten en directeur begeleiden ons heel goed, dus waren er geen probelemen op dat vlak. En ja, je klas, die kan je natuurlijk niet kiezen. Maar hoe langer je bij je klas bent, hoe hechter je wordt. Zelfs al worden het niet echt vrienden.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Het ging wel :P we hadden al een soort toets gedaan of je hulp kreeg of zoiets en daar leerde ik al een aantal kinderen kennen en ik kon daar goed met een meisje opschieten die later in mj klas kwam ( we zitte nou nog steeds bij elkaar in de klas en zijn goede vriendinen ^^] ) het valt egt mee maar ga je niet als een popie opie gedragen want dan heb je grote kans dat bijna niemand je mag ;) xx

    [ bericht aangepast op 25 aug 2010 - 17:26 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    dat was maandag, al was dat dan introductie dag,
    en dinsdag was de échte schooldag
    en het was, op een of andere manier
    gewoon ge-wel-dig
    we bleven alle lessen doorpraten over onze vakanties en alles, *boeken voor die vakken waren nog niet geleverd, alleen voor Frans*
    en het was dus heel gezellig. (:


    Opgeven is geen optie.

    Dat weet ik ook niet, ik ga dat pas over 5 dagen weten ;p


    People change like the seasons - J. Cole

    Ik ga nu naar de 3e.
    Maar toen ik in de 1e kwam.. uh, het was gewoon?


    I live for the applause, you will die for it.

    wees niet verlegen, ga gwn een gesprek aan en klets gezellig enz enz..toen ik nog in groep 8 zat zei mijn vriendin die een jaar ouder was dat tege mij. het heeft echt super geholpen nu ken ik de hele klas:P


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Het was in 2007, en het klikte meteen tussen alle meisjes - behalve twee - en sindsdien kan ik nog steeds met iedereen goed opschieten, zelfs nu ik in de vierde zit. Natuurlijk heb ik ook mijn beste vriendinnen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ergens in augustus 2006.
    Ik weet niet meer hoe het was..


    Life is hard and then we die

    3 september 2008 denk ik. ja.
    En ik vond het hartstikke druk met al die leerlingen, en ik vond het ook best wel eng. Maar na een paar dagen was ik al gewend en vond ik het er superleuk.


    it's so empty living behind these castle walls

    MissYou schreef:
    ik heb de myne ook nog niet gehad die komt op 1 september 2010, nog even wachten:)


    Stay calm and be a directioner.