• Ik heb amper zelfvertrouwen,
    De vraag is, hoe benader je dan een jong.
    Of
    Hoe maak je nieuwe vrienden
    Hebben jullie tips, want ik zie het nieuwe schooljaar op de nieuwe school niet echt zitten
    als je je bedenkt dat ik niet het sociaalste type ben.
    Ik durf niet goed de eerste stap te zetten, wat moet ik toch doen?
    Ik wil dit jaar ook een leuke jongen ontmoeten (ya know, boyfriend)
    En dat gaat me dus echt niet lukken als ik zo verlegen blijf...

    Bij de simpelste dingen moet je aan iemand vragen: wil je met mij werken? Zullen we samen daarheen fietsen?

    Je moet ook denken: Zij/hij is ook maar een persoon. Zeg gewoon gedag tegen mensen en bouw het later op door je te mengen in een onderwerp("Is Amy Winehouse alweer aan het afkicken?" ) . En een goede tip om bij jongens op te vallen is hun complimenten te geven, want dat krijgen ze niet vaak("Die schoenen zijn leuk. Waar heb je die gekocht? Ik wil ze namelijk kopen voor mijn broer z'n verjaardag"(als je geen broer hebt verzin je iets anders)).
    Je kan ook spullen van iemand anders lenen als je bijv. je etui bent vergeten.
    Echt waar, kijk om je heen en je merkt vanzelf dat er een manier is om een gesprek aan te knopen.

    Waar heb je die gekocht? Ik wil ze namelijk kopen voor mijn broer z'n verjaardag"(als je geen broer hebt verzin je iets anders)).


    sorry maar dat zou ik niet doen (A), miss komt dat wel door mijn eigen klas, maar dat deden ze ook om achter t merk te komen XD en dan maak je diegene dus mja... weet t woord niet XD, dus dat kan je beter niet doen (A) de rest van de tips zijn goed hoor :)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Voor een jongen moet je gewoon op hem afstappen. Niet te veel bij nadenken, jezelf inprenten dat het écht niet fout gaat [wat het ook niet gáát, als je gewoon zelfverzekerd bent] en met nieuwe vrienden eigenlijk precies hetzelfde. ;-)
    En zelfvertouwen moet je jezelf gewoon inpraten ;-) Alleen proberen te kijken naar de goeie punten van jezelf. Bij mij heeft dat echt geholpen. Ik was vroeger altijd superonzeker, maar ik weet gewoon dat dat niet nodig is. Ik ben perfect zoals ík ben, en niet zoals het schoonheidsideaal is. Zolang je dat blijft zeggen ga je het uiteindelijk nog geloven ook n_n Stiekem vind ik mezelf nu gewoon cooler dan je jezelf mag vinden (':


    Mew <3

    Waar heb je die gekocht? Ik wil ze namelijk kopen voor mijn broer z'n verjaardag"(als je geen broer hebt verzin je iets anders)).


    sorry maar dat zou ik niet doen (A), miss komt dat wel door mijn eigen klas, maar dat deden ze ook om achter t merk te komen XD en dan maak je diegene dus mja... weet t woord niet XD, dus dat kan je beter niet doen (A) de rest van de tips zijn goed hoor :)
    bij mij helpt dat wel hoor x']

    lol t zal wel XD :P maja mijn klas doet t weer uit allerlei redenen vandaar XD


    Ligt and Darkness are both very different..