• Okj ik heb dus een blackberry(H) maar ik ben er dus na een jaar achter gekomen dat ik kan pingen en dat het gratis is aangezien ik geen internet erop heb -Lang verhaaal- maar goed nu komt het Ik snap er geen flikker van x'D zou iemand het me willen uitleggen_O_

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 20:29 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 aug 2010 - 20:36 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    IK WIL een blackberry :I
    maar die heb ik niet dus kan ik je ook niet helpen.
    sorry.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik heb geen blackberry, dus ik snap er helemaal niks van, sorry !


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    > Je titel mag niet alleen 'help' zijn, we moeten zien waar het over gaat. Ik heb m aangepast
    > Overbodig hoofdletter gebruik is niet toegestaan dus ik heb je beginpost ook aangepast.

    Ontopic: Ik heb geen blackberry, dus geen idee.

    TourdeKrulle schreef:
    > Je titel mag niet alleen 'help' zijn, we moeten zien waar het over gaat. Ik heb m aangepast
    > Overbodig hoofdletter gebruik is niet toegestaan dus ik heb je beginpost ook aangepast.

    Ontopic: Ik heb geen blackberry, dus geen idee.

    Waar zie jij toch de hele tijd dat overbodig hoofdletter gebruik? Ik zag het nergens hoor. Niet slecht bedoelt (krul)


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Kun je pingen zonder internetabbo? o_o

    Maargoed, van wat ik er begrepen heb, heeft elke BlackBerry z'n eigen ping nummer. Als je dus wilt pingen met een andere persoon, heb je zijn/haar ping nummer nodig. ^^

    Ik heb blackberry bold 9000.
    maar je moet dan de pin van andere mensen met 'n bb hebben. die kan je toevoegen en dan kan je soort van sms'en, wat dus geen geld kost.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Prodigy schreef:
    Kun je pingen zonder internetabbo? o_o

    Maargoed, van wat ik er begrepen heb, heeft elke BlackBerry z'n eigen ping nummer. Als je dus wilt pingen met een andere persoon, heb je zijn/haar ping nummer nodig. ^^

    Als het goed is kan dat dus niet. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Stripe schreef:
    (...)
    Als het goed is kan dat dus niet. 8D

    Ja, ik wilde net zeggen. :'D

    Had me al helemaal mentaal voorbereid op het feit dat ik binnenkort een BlackBerry ga hebben, maar niet zal kunnen pingen, aangezien ik geen geld heb voor een abbo. :')

    Ik heb een Blackberry, maar ik heb geen zin om alles uit te leggen xD
    Als ge iets moet vragen erover vraag dan in een PB ^^


    Stop wishing, Start doing..

    Volgens mij kan je niet pingen zonder internet?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    NYC schreef:
    Volgens mij kan je niet pingen zonder internet?

    Dat kan ook niet. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.