• We zijn op zoek naar nieuwe beta-readers!!

    Meer info op:
    http://www.quizlet.nl/beta/

    Aanmelden kan t/m donderdag 2 september 23u59...

    Vervolgens zullen de mods nieuwe beta's selecteren uit de aanmeldingen.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2010 - 12:25 ]


    Dit is mijn signature...

    Courtesan schreef:
    (...)

    Rustig, wij weten ook niet wanneer hij komt. Dat hangt van Rutger af.

    Oh, sorry, het was niet beledigend bedoeld, ik ben gewoon heel zenuwachtig. :Y)


    All was well.

    Met hopen kom je verder. Met die instelling kom je zeker niet verder. En ga je het zelf ook geloven.

    Rickjuh schreef:
    (...)

    Met zo'n instelling word het het zéker niet nee.


    Haha sorry ben erg pessimistisch. Aangeboren.. (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Anchor schreef:
    (...)
    Oh, sorry, het was niet beledigend bedoeld, ik ben gewoon heel zenuwachtig. :Y)


    Ik weet dat je heel zenuwachtig ben en dat de spanning naarmate het langer duurt opbouwt, maar wij kunnen het jammer genoeg niet afdwingen >.< Geloof me, als het aan mij lag zou ik jullie het liefst vandaag nog zekerheid van een uitslag geven, maar ik weet écht niet wanneer jullie hem kunnen verwachten. Probeer tot die tijd aan andere dingen te denken =]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Virginity schreef:
    (...)

    Haha sorry ben erg pessimistisch. Aangeboren.. (krul)

    Always look on the bright side of life... (nerd)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    iGoogle schreef:
    Met hopen kom je verder. Met die instelling kom je zeker niet verder. En ga je het zelf ook geloven.

    Hoe meer je hoopt, hoe groter de teleurstelling kán zijn. 8D
    Nee, maar je hebt wel gelijk. ;D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ik weet dat je heel zenuwachtig ben en dat de spanning naarmate het langer duurt opbouwt, maar wij kunnen het jammer genoeg niet afdwingen >.< Geloof me, als het aan mij lag zou ik jullie het liefst vandaag nog zekerheid van een uitslag geven, maar ik weet écht niet wanneer jullie hem kunnen verwachten. Probeer tot die tijd aan andere dingen te denken =]

    Ik probeer. _O_


    All was well.

    Courtesan schreef:
    (...)

    Ik weet dat je heel zenuwachtig ben en dat de spanning naarmate het langer duurt opbouwt, maar wij kunnen het jammer genoeg niet afdwingen >.< Geloof me, als het aan mij lag zou ik jullie het liefst vandaag nog zekerheid van een uitslag geven, maar ik weet écht niet wanneer jullie hem kunnen verwachten. Probeer tot die tijd aan andere dingen te denken =]

    Het feit is wel willen dolgraag de uitslag. Maar ik zelf word er alleen maar zenuwachtiger van als de uitslag er is. Dan wil ik het graag zolang mogelijk uitstellen in hoop dat het een betere uitslag word.

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Always look on the bright side of life... (nerd)


    (krul) Best wel moeilijk als je leven kut is en iedereen in je school je haat en dat je altijd zware pech hebt en het altijd probeert te verbergen Proberen dan.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    iGoogle schreef:

    Het feit is wel willen dolgraag de uitslag. Maar ik zelf word er alleen maar zenuwachtiger van als de uitslag er is. Dan wil ik het graag zolang mogelijk uitstellen in hoop dat het een betere uitslag word.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 18:49 ]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Stripe schreef:
    (...)
    Hoe meer je hoopt, hoe groter de teleurstelling kán zijn. 8D
    Nee, maar je hebt wel gelijk. ;D

    Het kan erger zijn als je erg hoopt. Maar ja het ligt er ook een beetje aan hoever je hoopt. Kijk als je niks doet ben je ook niet goed in je hoofd. Iedereen zijn eigen reactie.

    Het topic is alweer bijna vol, lol. 8D

    Jeetje, waarom zijn mensen hier zo serieus over? o.o Het is geen écht werk of iets dergelijks.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 18:50 ]


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Virginity schreef:
    (...)

    (krul) Best wel moeilijk als je leven kut is en iedereen in je school je haat en dat je altijd zware pech hebt en het altijd probeert te verbergen Proberen dan.

    Ohmygod sorry ;s Ik ben echt dom soms he o.o Nee maar like, ik weet wat je echt kut voelen is. Sterkte (:


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Stripe schreef:
    Het topic is alweer bijna vol, lol. 8D

    Nou ja, de dag dat de uitslag er is en ik zie dat ik het niet geworden ben (wat dus gaat gebeuren, denk ik) ga ik helemaal down zijn. :Y)


    All was well.

    Stripe schreef:
    Het topic is alweer bijna vol, lol. 8D

    Jeetje, waarom zijn mensen hier zo serieus over? o.o Het is geen écht werk of iets dergelijks.

    Nee maar het is gewoon gaaf als het je lukt.

    Wat nu? we zijn vol!


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 18:52 ]