• dat is dus mijn probleem
    ik weet nooit hoe ik mijn verhaal moet beginnen:S


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Ik ben daar ook slecht in. Maar meestal creëer ik een wereld en val er dan middenin. Dus gewoon beginnen dat ze opstaat of dat ze uit een trein stapt of etc.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Euhm. Als ik echt zo'n probleem heb. Begin ik altijd dat de hoofdpersoon wakker word gemaakt door iemand/iets :'D

    dat kan jezelf bedenken, het kan zijn dat je midden in en gebeurtenis begint of juist wanneer alles nog normaal is en dat daarna een gebeurtenis volgt, of in een gedachte van een persoon er zijn zo veel verschillende manieren om een verhaal te beginnen (=

    Ik schrijf altijd eerst een samenvatting.
    Dan bedenk ik me hoe ik het wil laten eindigen.
    Dan bij een gepast begin beginnen. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Nouja, in ieder geval niet eerst een hele lange intro maken, maar gelijk BAM in het verhaal zitten :'D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    nu wil ik dus een drama/liefdes verhaal beginnen over een meisje die verliefd word op een jongen in coma enzo
    maar ik weet niks anders dan het ondewerp XD


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    EA schreef:
    Euhm. Als ik echt zo'n probleem heb. Begin ik altijd dat de hoofdpersoon wakker word gemaakt door iemand/iets :'D

    Dat doe ik soms ook wel!
    Ik heb ook al eens een verhaal begonnen midden in de actie. Maar meestal begin ik met uitleg over het hoofdpersonage.


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    zippertje schreef:
    nu wil ik dus een drama/liefdes verhaal beginnen over een meisje die verliefd word op een jongen in coma enzo
    maar ik weet niks anders dan het ondewerp XD

    Da moet je eerst bedenken hoe het meisje in contact komt met de jongen. Werkt ze in het ziekenhuis -verpleegster, eten maken, schoonmaken- of is ze een toevallige voorbijganger die gepassionneerd werd door hem. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik ben daar heel goed in.
    Eerst een goede intro en daarna gewoon de locatie zoeken en daarna gaat alles vanzelf
    x


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    Gôh. Bij mijn verhaal online, is het eigenlijk midden in het verhaal. Ongeveer toch.
    En bij een ander, is het ook midden in het verhaal. Maar technisch gezien, is dat wel het begin. -denkt na- Neem aan dat ik in medias res begin. In het midden van een actie.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    euhm, ja, meestal gewoon ergens. XD.


    Alleen maar tranen van geluk

    Morgaine schreef:
    Ik ben daar ook slecht in. Maar meestal creëer ik een wereld en val er dan middenin. Dus gewoon beginnen dat ze opstaat of dat ze uit een trein stapt of etc.


    Ik doe dus ook meestal zoiets. (:. Of ik begin met gedachtes van mijn personage ^,^


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik begin gewoon met een idee voor een verhaal, & dan zoek ik naar een titel. & Dan komt de rest vanzelf ~a~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik weet het eigenlijk niet. Ik begin altijd gewoon. Meestal zie ik een afbeelding op bijvoorbeeld Deviantart, en daar verzin ik dan een verhaal bij. Heel vaak is dat ook niet zo, maar ik krijg er altijd wel inspiratie van. :'p


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Intro van wie het is.
    En dan uit school ofzo.


    Food.