• Haaai :3 Ik moet morgen weer naar school, en weetje? Ik heb er heel erg zin in. Geen idee waarom. Dit word mijn examen jaar, en ik wil dit jaar er helemaal voor gaan. Morgen begin ik weer met school, en ben dinsdag en woensdag alweer vrij. x) - Boeiend.- Mijn vraag is.. Wie hier heeft zin in school? En wat gaan jullie er van maken dit jaar? n_n


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Okee :'D
    Ik wens je veel succes (A)


    Jij ooook :3

    Welk niveau doe je? : D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Embrace schreef:
    (...)
    Ja ik wil ook gewoon weer afleiding, en mensen om me heen. En leren x) Wahaha. Verkloten? Why? ö


    Omdat de leerstof van dit jaar echt moeilijk is en ik vorig jaar maar nipt heb gehaald. En ik ben niet van plan iedere dag tot middernacht te leren.(cat)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ga dit jaar lol hebben, feesten, lachen, dansen, drinken, zwaar verliefd zijn op mijn vriendje en er met iedereen het beste jaar éver van maken.

    oja, en nog wat leren. als ik er zin in heb. x']


    It's time to be happy again.

    Voiceless schreef:
    (...)

    Jij ooook :3

    Welk niveau doe je? : D

    Dankje :3
    Ik doe bbl, -basis- Zakelijkdienstverlening leerjaar 4 [á] Jij dan? :3


    Sometimes it's best not to care.

    Ik haat school, ik wil niet, iemand redt me! :|
    Maar ik ga er wel het beste van maken, ofc.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    ik heb er ook zin in :D


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    Nightingale schreef:
    Ik ga dit jaar lol hebben, feesten, lachen, dansen, drinken, zwaar verliefd zijn op mijn vriendje en er met iedereen het beste jaar éver van maken.

    oja, en nog wat leren. als ik er zin in heb. x']

    Oewh ja :3 Ik wil ook dit jaar goed feesten, en gwn helemaal lam zuipen x) -overdreven- Nee even serieus, ik wil er het beste jaar van maken, want ik heb dit jaar nogal veel meegemaakt, wat ik wil vergeten ;')


    Sometimes it's best not to care.

    Ik heb er wel zin in. Ik wil me voor de 100 procent geven, helaas weet ik nu al dat me dat niet het hele schooljaar zal lukken. Ik heb dit jaar te veel activiteiten naast school, zodat ik me niet erg veel op school zal kunnen concentreren. Maar ik ga er het beste van maken!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik ben net begonnen, en ik ben ook van plan om echt mijn best te gaan doen. Goed leren, goede cijfers halen, etc.
    En ik denk dat dat wel gaat lukken, aangezien ik nu een profiel heb waarin allemaal vakken in zitten waar ik écht goed in ben, zoals aardrijkskunde en geschiedenis, en géén natuurkunde!_O_


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    een poke jaar dat ga ik er van make >< ik ben alweer begonnen -dit x aan me exame jaar "ook n_n" - maar ik heb nou al een hekel aan bijna elke leraar >< omdat ze gewoon weg geen les kunnen geven maar ja lkkr boeient voor de mensen hier XD maar ja k zit wel in een supper klas ^^]


    its always the same road,it just go's on and on..

    Embrace schreef:
    (...)
    Oewh ja :3 Ik wil ook dit jaar goed feesten, en gwn helemaal lam zuipen x) -overdreven- Nee even serieus, ik wil er het beste jaar van maken, want ik heb dit jaar nogal veel meegemaakt, wat ik wil vergeten ;')


    Dan maak je er het beste jaar ever van. Niemand die je tegenhoudt! Ik wil vooral een jaar vol met mooie herinneringen, zoals om 4 uur 's nachts een meertje inrennen (lam natuurlijk) met kleren nog aan en daarna met een groep vrienden de zon op zien komen met nog wat drank. En ik wil gewoon iets héél romantisch gaan doen met m'n vriendje, weet alleen nog niet wat..


    It's time to be happy again.

    Embrace schreef:
    (...)
    Dankje :3
    Ik doe bbl, -basis- Zakelijkdienstverlening leerjaar 4 [á] Jij dan? :3


    vmbo tl, zorg en welzijn x'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Nightingale schreef:
    (...)

    Dan maak je er het beste jaar ever van. Niemand die je tegenhoudt! Ik wil vooral een jaar vol met mooie herinneringen, zoals om 4 uur 's nachts een meertje inrennen (lam natuurlijk) met kleren nog aan en daarna met een groep vrienden de zon op zien komen met nog wat drank. En ik wil gewoon iets héél romantisch gaan doen met m'n vriendje, weet alleen nog niet wat..

    Dat wil ik ook! Alleen mijn vriendje is niet romantisch.. ô.o Als je iets weet, laat je het dan weten? :')


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Wooow .o. Succes [: Ik moet pas in oktober naar school en ik heb er nu al geen zin in ^^.


    Get back motherfuckerz'

    Ja, ik heb er best zin in ja! Ik ben sinds vorige week maandag al weer op school, & eindelijk het niveau waar ik thuis hoor, vind ik ^^.