• Ik heb een vraag aan jullie (: Is hier iemand die Japans spreekt/schrijft? En dan met name Japanse karakters. Ik wil namelijk heel graag een tattoo met een aantal Japanse karakters, maar ik schrijf de taal niet en moet de woorden die ik wil laten tatoeëren laten vertalen.

    Dus kan jij Japans spreken/schrijven, of ken je iemand die dat kan? Wil je mij dan een pb sturen?


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Zover ik weet ken ik niemand.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Een vriendin van mij kan Japans, maar ik weet niet of ze de karakters kent. Op Q heet ze animefan, daar kan je het even proberen.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    mijn tante is half Japans? :) Ik had laatst van haar een lijstje gekregen met allemaal letters in het japans, maar die ben ik kwijt :X dus ik kan je ook niet helpen sorry

    [ bericht aangepast op 2 sep 2010 - 19:27 ]

    Thanks voor jullie reacties alvast!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Sorry, ik zelf kan geen Japans, maar ik wil wel eens rondvragen of iemand in mijn omgeving dit kan(:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Nee, ik kan het niet & ik ken ook niemand die het spreekt. Sorry.


    Never run out of reasons to smile...

    Mijn neef kan heel goed Japans, alleen geen karakters enzo, sorry ;$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Mijn oom kan Japans, maar die steekt voor weet ik veel hoe lang ergens in het buitenland, sorry :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Je zou ook naar een Japanse toko/ of een Japanse eettent kunnen gaan, vragen of ze daar op willen schrijven wat jij wil hebben, daarna naar een andere toko gaan en vragen wat er staat, zo weet je zeker dat het het goede is wat er staat en je niet in de zeik wordt genomen (was een tip van mijn tattoo artiestxD)

    Hel schreef:
    Je zou ook naar een Japanse toko/ of een Japanse eettent kunnen gaan, vragen of ze daar op willen schrijven wat jij wil hebben, daarna naar een andere toko gaan en vragen wat er staat, zo weet je zeker dat het het goede is wat er staat en je niet in de zeik wordt genomen (was een tip van mijn tattoo artiestxD)

    Vind ik te risico vol, ik wil wel dat er echt het goede staat. En natuurlijk laat ik het checken ;)
    Bedankt voor de reacties iedereen!


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Hel schreef:
    Je zou ook naar een Japanse toko/ of een Japanse eettent kunnen gaan, vragen of ze daar op willen schrijven wat jij wil hebben, daarna naar een andere toko gaan en vragen wat er staat, zo weet je zeker dat het het goede is wat er staat en je niet in de zeik wordt genomen (was een tip van mijn tattoo artiestxD)


    Dat of meestal weten tattoo artiesten zelf ook wel een aantal basis tekens. Dus misschien als je het niet te ingewikkeld maakt dat je tattoo gast het ook wel weet.

    hellgirl1417 schreef:
    (...)

    Dat of meestal weten tattoo artiesten zelf ook wel een aantal basis tekens. Dus misschien als je het niet te ingewikkeld maakt dat je tattoo gast het ook wel weet.

    Ik heb het ze al gevraagd, en zij weten de woorden die ik wil niet (: En ik wil het van te voren ook laten nakijken of het wel klopt ;)


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg