• Ja, ik heb daarnet de film Remember me gezien. Met o.a Robert Pattinson. Ik vond het een hele goede film, alleen op het einde begon ik te huilen. Ik wil niet verklappen wat er gebeurt voor de mensen die hem nog niet gezien hebben en hem graag willen zien. Maar ik vond het echt een boeiend einde, ook wel zielig. Verder vond ik het echt een hele goede film. Er zit niet echt een spannend verhaal in ofzo. Het gaat echt veel over gevoelens.

    Wie heeft hem al gezien? En wat vond je ervan? En als je hem niet gezien hebt, wil je hem dan nog zien?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb hem gezien en ik vond hem best goed (:


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb hem al twee keer gezien en hij is echt goed.
    Alleen op het einde moet je wel op álles letten wil je het begrijpen.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb hem gezien en ik vond hem ook heel mooi, alleen de verhaallijn vond ik minder. Het laatste stuk was echt goed!
    Ik heb ook veel geweend en zou hem zo terug opnieuw kunnen kijken. Na de film heb ik nog veel dingen over die dag opgezocht want ik stond er anders nooit echt bij stil.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 17:46 ]


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    ik moet die film nog zien!


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik vond die film echt bijzonder mooi. En het einde was erg onverwachts, maar wel passend. Zonder dat einde zou de film niet hetzelfde effect hebben gehad. (:


    If we had not a soul, music would have created it.

    Ik heb nog nooit de tijd gehad het te zien. Al weet ik dat Tyler doodgaat.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik wil de films waarin Robert speelt zoveel mogelijk vermijden.
    Ik moet hem niet!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    Ik wil de films waarin Robert speelt zoveel mogelijk vermijden.
    Ik moet hem niet!


    De persoon kan misschien bagger zijn,
    maar de films kunnen heel mooi zijn


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ik had het eerst niet door wat er gebeurde maar toen begon ik na te denken over de datum & toen moest ik ook huilen ;x


    We're hiding behind skin that's too tough

    Discover schreef:
    ik moet die film nog zien!


    Food.

    ik ga hem ook kijken (A)


    people keep on talking

    Ik moet 'm nog altijd eens zien en dat ga ik van de week eens doen.

    Ik ben hem een tijdje trug in de bios gaan zien. :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Heb hem niet gezien..

    lijk mij een leuke film ik ga hem kijken....hij is toch wel van 12 jaar en ouder?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor