• Nou kijk ik zou ee titel voor dit verhaal:

    Carlo Kannewasser - de jongen die in "Harry Potter en de Vuurbeker" vermoord werd door Voldemort - is niet dood.



    Er is een eeuwenoude tegenspreuk voor de dodelijke vloek die Voldemort over Kannewasser uitsprak. Maar de spreuk was zo oud dat zelf Perkamentus hier niets vanaf wist.
    Carlisle Cullen, de vampier die Carlo op de begraafplaats vond, wist dit wel. Hij kende de spreuk, en zorgde dat Carlo weer kon leven.
    Maar dat had ernstige gevolgen voor hem. De spreuk was niet veilig, en hij verwoestte Carlo's leven. Na twee jaar vol van pijn had Carlo er genoeg van en vroeg hij aan Carlisle om hem te transformeren.
    Carlisle veranderde Carlo in een vampier.
    Maar zijn toverkracht ging niet verloren. Hij behield zijn aangeboren talent om te toveren.
    Het enige waar Carlo geen rekening mee had gehouden, was dat iedereen die hij vroeger kende dacht dat hij dood was.

    Hij veranderde zijn naam in Edward Cullen en hield zich 50 lange jaren verborgen voor de mensen- en toverwereld.
    Maar toen de dag aanbrak dat hij eindelijk weer naar Zweinstein zou gaan, kwam hij achter de echte waarheid...


    Mensen ik ben jullie eeuwig dankbaar als jullie een tiel voor mij weten!!!
    n____________________n

    [ bericht aangepast op 4 sep 2010 - 17:38 ]


    When words fail music speaks

    sorrry, ik vind jou verhaallijn wel heeel grappig. misschien iets als:

    Wizarding Vampire. Offf. Bloody Wizard. :'D


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Wahahaha XD -plat-


    Has no one told you she's not breathing?

    whahaha geniaal gevonden!!!

    srry ben zelf ook inspiloos


    #WWED - What Would Emma Do?

    A wizard and vampire at the same time.


    Tears are words the heart can't say.

    ik hou niet zo van de combi twilight/harry potter dus ik vrees dat ik afhaak

    A vampire with a magical 'touch'.

    I can work my wand (nerd) -sorry, die is heel lame ='D Maar ik kon hem niet laten-

    Magically vampiristic.

    trouwens, ik wil hem wél lezen ;x Ik vind het meesterlijk ='D


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Wait isen't that Carlo?


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'