• Wat zou jij zeggen als jij th tegekomt op straat
    of gewoon tijdens een m&g?

    ik zou ff sprakeloos en dan pff ik weet ni

    wat jullie?


    I need you like a heart needs a beat

    'sorry dat ik zo sta te janken, kan er ook niet aan doen dat jij de wereld voor mij betekend..' :(
    hehe, lekker medelijden scheppen :D
    en dan geeft Bill mij een dikke knuffel.. dan sla ik snel een handboei rond zn pols, en rond de mijne, en eet ik het sleuteltje op fzo :Y)
    *plat*

    Ik zou ze denk ik schaapachtig aankijken en dan vragn of ik met ze op de foto mag :''D

    ik ga naar tom en zeg;Ge bent u boxershort vergete bij mij van de vorige keer [a]

    Weetje ,,als je hun tegen komt kun je jeself beter so hard mogelijk voor sgut setten ,,
    Herrineren se je langer/beter :P(A)
    xD geniaal :'D

    Ik zouu zo flink voor lul staan.

    En niet weten wat ik moet zeggen.


    Waarsch. zal ik ze straal voorbij lopen, en eenmaal voorbij, tig keer achterom kijken xD

    Ik zou eerst heel hyper gaan doen.. En later Bill heel zielig aan kijken en dan vragen of ik Toch z'n boxer mag hebben... Mocht 3 maart namelijk niet :( Ja vriendin van mij had toen m&g ik had straf :@

    Mijn Blik kan niemand weigeren xD
    Zelfs mijn lieve (UHUM) pappie niet (A)



    Of waarschijnlijk als ik ze op straat voorbij zie komen loop ik weer tegen de lantarenpaal *schaam* Aber dan komt Bill wel naar me toe van : Aah lieverd gaat het ? (A)
    Jepp grote fantasie xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    HéHé
    eerst spraakloos zijn en dan iets heel erg doms zeggen --'


    groetjes ananas

    ik weet echt niet wat ik zou zeggen ..
    het eerste dat in me opkomt ..
    wat waarschijnlijk ook het domste is!
    jah, ik zou daar voledig voor paal staan :Y)

    Geen iedéé wat ik zou doen!
    gewoon mezelf blijven denk, Zoveel mogelijk duits spreken, Wat ik denk ik allemaal wel vergeet als ik tegen over hun sta. maar dat is dan niet alleen bij hun! als ik duits moet praten met een duitser!
    ben ik in eens alles kwijt -_-' verschrikkelijk!

    Maar nee ik zal wel gewoon Gesprek willen!
    niks geks. de o zo saaie Ik blijven!
    xx Flowers

    hmm. ik zou al een heel gesprek in mijn hoofd hebben. Maar als ik daar dan sta .. Euhhmm. Haai. ^^


    It even took me by surprise