• De stelling van vandaag luidt:
    Internetliefde is zielig

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Reassurance schreef:
    Ligt eraan. Ik vind dat je elkaar toch eerst in het echt moet zien.


    I need you like a heart needs a beat

    Reassurance schreef:
    Ligt eraan. Ik vind dat je elkaar toch eerst in het echt moet zien.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Als je elkaar al eens ontnoemt heb dan is het toch geen probleem neem ik aan. Tenzij je in sprookjes gelooft ja dat kan dan wel maar is jammer genoeg dan niet de realiteit. En in principe bepaald niemand of het zielig is of niet daar kan niemand over beslissen omdat iedereen dat voor zichzelf moet weten ;)


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    Anyway, ik zou nou niet met iemand kunnen nemen die ik nooit in het echt heb gezien of gesproken. Ik kan talloze voorbeelden noemen van mensen die totaal anders typen dan ze in werkelijkheid zijn.

    Nu zal een deel van Q bijvoorbeeld denken dat ik vrij serieus ben, maar de mensen die me ontmoet hebben weten dat ik nog minder spoor dan de NS met hun kloteverbindingen =='


    No growth of the heart is ever a waste

    ligt eraan.
    als je elkaar al kent, en dat later een van de twee is verhuisd dan niet.
    maar wel als je elkaar nog nooit hebt ontmoet..


    Hat unser ende angefangen, egal - wir sind ja noch zusammen

    Nee. Maar het is wel lastig, denk ik...


    I'm not ready to let go cause then I'd never know what I could be missing

    Uiteindelijk blijft internetliefde niet alleen maar op internet, je ziet elkaar ook wel in het echt. En dan kun je beslissen of je voor elkaar gaat of niet. Maar zielig vind ik zoiets niet. Sommigen die je tegen kunt komen, zijn wel zielig. Maar die kun je blocken enzuuw. En verder heb je nu webcams, internettelefoon en sowieso kun je sms-en en bellen als je telefoonnummers uitwisselt. Het is maar net wie je aan de andere kant van de 'lijn' hebt zitten. Er zijn genoeg verhalen dat het verkeerd gaat, maar ook genoeg verhalen waarbij mensen uiteindelijk zijn getrouwd met elkaar, nadat ze elkaar via internet hebben ontmoet.


    FML

    Het is absoluut niet praktisch en bijna niet staande te houden, maar het is niet zielig hoor.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.


    Pfft, nee hoor Ö
    Ik vind het wel grappig -a-
    Maar ik vind het wel best als je
    elkaar al eens hebt gezien en zo ^.^


    How y'all doin'?

    de meeste liefde is zielig maar als je elkaar niet eens echt zien en hoort is het helemaal een tijd verspilling.

    Dutchess schreef:
    Uiteindelijk blijft internetliefde niet alleen maar op internet, je ziet elkaar ook wel in het echt. En dan kun je beslissen of je voor elkaar gaat of niet. Maar zielig vind ik zoiets niet. Sommigen die je tegen kunt komen, zijn wel zielig. Maar die kun je blocken enzuuw. En verder heb je nu webcams, internettelefoon en sowieso kun je sms-en en bellen als je telefoonnummers uitwisselt. Het is maar net wie je aan de andere kant van de 'lijn' hebt zitten. Er zijn genoeg verhalen dat het verkeerd gaat, maar ook genoeg verhalen waarbij mensen uiteindelijk zijn getrouwd met elkaar, nadat ze elkaar via internet hebben ontmoet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Natuurlijk is dat niet zielig, eerder onrealistisch (krul)


    -

    Niet waar.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Als je elkaar alleen maar via de webcam ziet en zo, dan wel ja..


    .

    Oneens.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.