• [ bericht aangepast op 25 dec 2013 - 14:00 ]


    Joy is not in Things, it is in us.

    Nee, je wordt gewoon op de tweede plaats gezet, wat ik persoonlijk niet zou nemen.
    Je stiefvader geeft je stiefzusje - dus zijn eigen bloed - een voorkeursbehandeling. Tenminste, das mijn conclusie als ik hier vanuit ga.


    No growth of the heart is ever a waste

    Jaah, dat weet ik, maar het punt is.
    Mijn moeder doet lekker gezellig met hem mee.
    Ze denkt alleeen aan haar eigen pleziertjes.
    Vroeger voordat mijn stiefvader en stiefzusje er waren, was ze nooit zo.
    En dat haat ik van haar.
    Ze komt niet voor me op.


    Joy is not in Things, it is in us.

    Dat is geen fysieke mishandeling, maar je stiefvader doet zeker wel rot tegen je. Hij trekt duidelijk zijn eigen dochter voor en dat zou toch niet mogen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 13:27 ]


    Beeeeeeeesje :-)

    PurpleLips schreef:
    Jaah, dat weet ik, maar het punt is.
    Mijn moeder doet lekker gezellig met hem mee.
    Ze denkt alleeen aan haar eigen pleziertjes.
    Vroeger voordat mijn stiefvader en stiefzusje er waren, was ze nooit zo.
    En dat haat ik van haar.
    Ze komt niet voor me op.

    Misschien moet je er dan eens met je moeder over praten? Heb je haar al ooit eens verteld hoe jij je hierbij voelt?


    Beeeeeeeesje :-)

    wel eens geprobeerd, maar ze luisterd niet echt.


    Joy is not in Things, it is in us.

    Je stiefvader heeft zijn dochter op de eerste plaats en jou op de tweede plaats. Eigenlijk is dat best wel logisch.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Dit noem ik niet fysiek mishandeld worden eigenlijk :x


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Praat er met je moeder over. Dat je wilt dat ze wat meer voor je opkomt, en vertel hoe je je bij deze situatie voelt.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Dit is géén fysieke mishandeling. Fysieke mishandeling is dat ze je kleineren of je minderwaardig laten voelen. Dit is gewoon 'voortrekken van eigen bloed'. Dit natuurlijk niet leuk voor jou, maar het is geen mishandelen.

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 13:42 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Zaitsev schreef:
    Nee, je wordt gewoon op de tweede plaats gezet, wat ik persoonlijk niet zou nemen.
    Je stiefvader geeft je stiefzusje - dus zijn eigen bloed - een voorkeursbehandeling. Tenminste, das mijn conclusie als ik hier vanuit ga.

    Eerlijk gezegd , die stiefvader had allang meerdere bitsige opmerkingen voor z'n kiezen gehad. Hij is je echte vader niet dus waar haalt hij het idee om je zo te behandelen , hij kleineert je om te doen alsof je achterlijk bent. Man die gast zou niet weten waar hij stond als ik hem voorgeschoteld kreeg.


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Tragically schreef:
    Dit is niet fysieke mishandeling. Fysieke mishandeling is dat ze je kleineren of je minderwaardig laten voelen. Dit is gewoon 'voortrekken van eigen bloed'. Dit natuurlijk niet leuk voor jou, maar het is geen mishandelen.


    Geen mishandelen , als hij schreeuwt in der oor als een halve gek en doet alsof ze achterlijk is? Euhm ....

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 13:42 ]


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Miyagi schreef:
    (...)

    Geen mishandelen , als hij schreeuwt in der oor als een halve gek en doet alsof ze achterlijk is? Euhm ....


    Ik ben het met Tra..nogwattes eens.xd
    Veel mensen doen alsof hun kinderen dom zijn, dat is dan alsnog niet meteen mishandeling. Dat is echt veel erger.


    everything, in time

    Jaa, het is niet echt fysieke mishandeling ofzo.
    maar Ze kleineren m wel, eigenlijk mijn hele gezin.
    Ik ben het 5e wiel eigenlijk :S

    [ bericht aangepast op 5 sep 2010 - 13:48 ]


    Joy is not in Things, it is in us.

    Cornflakes schreef:
    Je stiefvader heeft zijn dochter op de eerste plaats en jou op de tweede plaats. Eigenlijk is dat best wel logisch.

    Maar niet correct. Als volwassene en zeker als opvoeder moet je gewoon goed orde op zaken stellen.

    @ PurpleLips: Ik zou hier een aardig serieus gesprek over gaan hebben. Als het thuis totaal losloopt, kun je misschien tijdelijk naar je opa en oma gaan. Dat doe ik ook als er zich problemen voordoen, I owe them a lot.


    No growth of the heart is ever a waste