• In onze school hangen formulieren op over de schoolband. Ze zoeken mensen die goed kunnen zingen, gitaar, basgitaar, piano, keyboard, drum of een blaasinstrument kunnen bespelen. Ik kan wel aardig zingen. Maar ik twijfel heel erg, want er zijn altijd wel mensen die beter kunnen zingen. En straks wordt ik uitgelachen door mensen. Mensen hebben mij eigenlijk nooit horen zingen. Maar wat vrienden van me zeggen dat ik het wel goed kan. Zal ik het doen? Ik twijfel heel erg aan mijn stem, maar het lijkt me wel heel erg leuk om te doen. Ik heb er altijd al van gedroomt om een deel van een band uit te maken.

    Wie heeft advies?

    Edit;
    Vandaag heb ik me ingeschreven en volgende week maandag zijn de audities. Ik weet niet alleen zo goed welk nummer ik zal gaan zingen. Heeft iemand nog tips? Ik zoek een leuk nummer, mag langzaam en normaal zijn (dus niet te snel) en het moet niet te hoog liggen. Tips zijn welkom!

    [ bericht aangepast op 13 sep 2010 - 17:04 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Vraag je ouders héél eerlijk wat ze er van vinden en zeg meteen waarom, als ze dan zeggen ga ervoor is je stem goed en zullen ze zeggen beter van niet dan moet je het niet doen. Je ouders zijn eerlijk.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Behalve dat wij geen schoolband hebben herken ik me er wel in.
    Punt is dus, dat ik je niet kan helpen omdat ik zo ongeveer hetzelfde probleem heb!
    Good luck <3


    Fuck the world, I don't care.

    Als iedereen om je heen zegt dat je goed kan zingen, zou ik het doen. Het is tenslotte een auditie! en je kan nooit zo slecht zijn als al die mensen bij Idols of wat dan ook die serieus denken dat ze kunnen zingen. Maargoed, ik zou het doen!


    It's time to be happy again.

    Cornflakes schreef:
    Niet geschoten is altijd mis.:Y)

    En slechter dan ik kan het nooit zijn (krul)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Assassin schreef:
    Waarom zou je zo'n kans laten schieten? Later zal je verwijten naar jezelf maken als je het niet geprobeerd hebt.


    indderdaad:Y)


    Interdum lacrimae pondera vocis habent

    I count meself in.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Je hebt ballen dat je het doet (nerd)


    To infinity and beyond •

    Oke, je gaat het dus doen. Liedje? Hmm. ;3
    Ik luister nu Lights - February air, en die is opzich wel goed om te zingen, maar soms een beetje hoog. Ehh. Ik vind We are broken van Paramore altijd leuk om te zingen? :'DD


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Je wordt vast niet uitgelachen. De meeste zullen het juist dapper vinden dat je dat durft. :D
    Ik vind zelf Sweet goodbyes een leuk nummer, maar eigenlijk kun je het beste zelf beslissen welk nummer het beste bij je stem past/je fijn vind om te zingen. :)


    Never say Never

    jeeeeej doen xD ik heb planke koorts dus ik kan het niet doen xD ik durf niet anders had ik het in de eerste of tweede ook gedaan omdat mense me 'mooi' vinden zingen dan zouden vriendinnen me op hebben gegeven -.- ze waren van plan om me op te geven voor x-factor of junior song festival maar dat hadden ze gelukkig niet gedaan xD hahahahha ik was zo super blij ik vindt namelijk dat ik als een kraai met keel pijn zing xD hahaha


    Miracle!!

    Ehm, Krezip heeft wel een paar goede nummers die niet te hoog liggen.
    Of je kan ook iets van Lucy Silvas of Kelly Clarkson doen, maar dat ligt denk ik te hoog :X

    Je moet uiteindelijk zelf kiezen wat het beste bij je stem past.


    Got another point of view in all the things I wanna do, I'm not stupid I'm not blind. Just don't wanna waste my time.