• Heey,
    ik ben toenstraks uit een groepje gegaan omdat ik me er een beetje buite geslote voelde en nu heeft iedereen de haat aan me..
    ik voelde me gewoon niet zo geweldig omdat er 2 diebare mense zijn gestorve en nu doen wel 10 mense alsof ze me niet hebbe gekent..:(
    Ik heb nog niet eens kunne uitlegge waarom en nu doen ze al alsof ik niet besta
    Wie wil mijn vriendinnetje zijn :'(

    x. Roxy

    (...)

    eva is net een puppy O_o die vind ook iedereen aardig en wil ook iedereens vriend zijn x3
    Mahaha


    I recycle my thoughts.

    (...)

    Ik ben en was niet boos op haar ik ws gaan shoppen!!
    Hm


    I recycle my thoughts.

    (...)Hm


    Ik wist vn niets tot Siham zei ja Roxy stapte uit het groepje ik dcht van o.O


    *He's the one.

    (...)Mahaha


    is tog so x3

    mr weel lieve puppy x3


    ^^ NOUW xl
    comp loopt vast sgijtding xl


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Ik wist vn niets tot Siham zei ja Roxy stapte uit het groepje ik dcht van o.O

    Dan heb ik iemand anders voor me :'). In ieder geval, diegene was diep triest bezig.


    I recycle my thoughts.

    (...)

    is tog so x3

    mr weel lieve puppy x3


    ^^ NOUW xl
    comp loopt vast sgijtding xl

    Mahaha, ik ben gewoon een vredesmens. Die ruzies zijn onnodig als je ook gewoon met iedereen bevriend kan zijn =D.
    Zo'n groepje is gewoon echt bullshit.


    I recycle my thoughts.

    ikke :)


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ^^ gheghe x3

    idd x3


    We can only learn to love by loving.

    charissa weet je je bent een van m'n grootste vriendinnetjes.Siham laat me niet uitlegge waarom ik eruit ging....En ze is nu pis op me en sommige hier op quizlet haten me :'(

    charissa weet je je bent een van m'n grootste vriendinnetjes.Siham laat me niet uitlegge waarom ik eruit ging....En ze is nu pis op me en sommige hier op quizlet haten me :'(


    Meis ik zou jou nooit haten!! je bent een geweldige meid!! en super aardig!!(K)

    IKKE (A)


    Gilles (ll)

    ikke!


    I need you like a heart needs a beat

    Lievórd!
    Ikke wil jou'n vriendinnetje wél zijn! ;] Ik ben gheil bezig tóch x] ?

    weet je iedereen heeft egt z'n egte vriendin waar ze egt dage over zitte te prate en zo ..z'n vriendin was k ook aan het zoeke maar iedereen heeft hier al een beste vriendin XD

    een beste vriendin moet je niet zoeken. Dat word je gewoon =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.