• Hallo mensjes :D
    Ik ben van plan om een nieuwe storie te schrijven alleen.
    Maar, ik zoek nog een hoofdpersonage, omdat ik druk in de weer ben met te brainstormen.

    wat ik dus nodig heb van het personage is;

    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd tussen de 16 en de 18:
    Karakter (grote beschrijving):
    Uiterlijk:
    Foto:
    Is dol op:
    Haat:
    Extra:


    alvast bedankt ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    wat voor story is t?


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    wat voor story is t?


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    DECIBELLE schreef:
    wat voor story is t?


    Ik ben van plan om een storie te maken over een meisje dat op vakantie gaat naar een warm land. Daar leert ze een jongen kennen van haar leeftijd, en ze worden verliefd. Op het einde van de vakantie, trekt ze terug naar huis, in Texas. Als ze op een dag gaat wandelen, komt ze opnieuw de jongen tegen.De jongen woont blijkbaar in haar buurt, en ze gaan weer steeds vaker uit zoals in de vakantie. Na een tijdje voelt het meisje zich niet goed, en gaat naar de dokter. Daar wordt er vastgesteld dat ze stervende is. Om de jongen niet te kwetsen, zegt ze hem niets. Maar als haar gezondheid er met de dag slechter op wordt, moet ze het hem wel vertellen. De jongen wil haar echter niet kwijt, en beloofd haar dat hij bij haar zal blijven wat er ook gebeurt.

    Dat was het kort uitgelegt.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Klinkt als een mooi verhaal! Ik wil wel even invullen, zie maar of je 'm gebruikt of niet.



    Naam: Lara (verander maar als je een betere naam weet, hoor ;])
    Achternaam: Winter
    Leeftijd tussen de 16 en de 18: 16
    Karakter (grote beschrijving): Lara is altijd een rustig meisje geweest. Ze is heel open en spontaan bij mensen die ze kent. Ze is tegen iedereen heel vriendelijk en behandeld iedereen met respect, behalve mensen die haar héél erg boos maken, dan kan Lara erg brutaal zijn.
    Lara heeft een aantal vriendinnen die haar erg lief vinden en haar in vertrouwen nemen als ze iets kwijt moeten.
    Uiterlijk: hangt van de foto af ;]
    Foto: kies maar:
    één / twee / drie / vier / vijf
    Is dol op: Haar vriendinnen, haar witte poesje, lezen, muziek luisteren en piano spelen.
    Haat: Mensen die zich té veel met haar bemoeien of haar gewoon enorm treiteren, mensen die te laat komen.
    Extra: Ze heeft een broer, waar ze het soms niet goed mee kan vinden, maar ze probeert het wel. Haar ouders maken soms hevig ruzie, maar ze weet niet of ze zich daar zorgen over moet maken.

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 19:07 ]


    You are beautiful, you are love.

    Essence schreef:
    Klinkt als een mooi verhaal! Ik wil wel even invullen, zie maar of je 'm gebruikt of niet.

    even wachten svp xD

    Naam:
    Achternaam:
    Leeftijd tussen de 16 en de 18:
    Karakter (grote beschrijving):
    Uiterlijk:
    Foto:
    Is dol op:
    Haat:
    Extra:

    Ik heb tijd ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Essence schreef:
    Klinkt als een mooi verhaal! Ik wil wel even invullen, zie maar of je 'm gebruikt of niet.


    Naam: Lara (verander maar als je een betere naam weet, hoor ;])
    Achternaam: Winter
    Leeftijd tussen de 16 en de 18: 16
    Karakter (grote beschrijving): Lara is altijd een rustig meisje geweest. Ze is heel open en spontaan bij mensen die ze kent. Ze is tegen iedereen heel vriendelijk en behandeld iedereen met respect, behalve mensen die haar héél erg boos maken, dan kan Lara erg brutaal zijn.
    Lara heeft een aantal vriendinnen die haar erg lief vinden en haar in vertrouwen nemen als ze iets kwijt moeten.
    Uiterlijk: hangt van de foto af ;]
    Foto: kies maar:
    één / twee / drie / vier / vijf
    Is dol op: Haar vriendinnen, haar witte poesje, lezen, muziek luisteren en piano spelen.
    Haat: Mensen die zich té veel met haar bemoeien of haar gewoon enorm treiteren, mensen die te laat komen.
    Extra: Ze heeft een broer, waar ze het soms niet goed mee kan vinden, maar ze probeert het wel. Haar ouders maken soms hevig ruzie, maar ze weet niet of ze zich daar zorgen over moet maken.


    dit is al erg leuk ^^
    maar ik kan niet kiezen tussen 3 foto's xD
    de 1ste foto werkte niet bij mij...:)
    maar alvast bedankt ^^
    ik ga nog even afwachten of er nog mensen een poging doen dus ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naam:Elis
    Achternaam:Jefferson
    Leeftijd tussen de 16 en de 18:16
    Karakter (grote beschrijving):Is een meisje dat houd van het leven
    Ze leeft elke dag alsof het haar laatste zal zijn en heeft dus ook veel plezier in alles wat ze doet, totdat ze te horen krijgt dat ze stervende is , haar mood veranderd en ze wordt bang voor de dood , het vrolijke , blije meisje veranderd in een verdrietig bang mens
    Uiterlijk:bruin haar heldere grijze ogen
    Foto:http://agentcausation.files.wordpress.com/2010/03/zooey-deschanel2.jpg
    Is dol op:reizen , haar gitaar en eigen songs schrijven
    Haat:Mensen die medelijke met haar hebben
    Extra:Houd van haar ouders maar vind het vervelend als ze steeds zo zielig doen en doen alsof ze een klein kind is.


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    oja en als je denkt dat het katy perry is op die foto die ik had gestuurd ze is het niet hihi :)

    [ bericht aangepast op 8 sep 2010 - 22:50 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    dancingD schreef:
    Naam:Elis
    Achternaam:Jefferson
    Leeftijd tussen de 16 en de 18:16
    Karakter (grote beschrijving):Is een meisje dat houd van het leven
    Ze leeft elke dag alsof het haar laatste zal zijn en heeft dus ook veel plezier in alles wat ze doet, totdat ze te horen krijgt dat ze stervende is , haar mood veranderd en ze wordt bang voor de dood , het vrolijke , blije meisje veranderd in een verdrietig bang mens
    Uiterlijk:bruin haar heldere grijze ogen
    Foto:http://agentcausation.files.wordpress.com/2010/03/zooey-deschanel2.jpg
    Is dol op:reizen , haar gitaar en eigen songs schrijven
    Haat:Mensen die medelijke met haar hebben
    Extra:Houd van haar ouders maar vind het vervelend als ze steeds zo zielig doen en doen alsof ze een klein kind is.

    bedankt voor je reactie ^^


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.