• ik heb met iemand.. Nu net op msn heb ik ja gezegd. En ik voel me er f*king slecht over. Ik ben niet op hem. Ik vond het echt leuk, iemand die op me is. Heel de dag zat iedereen me te pushen. 'Zeg toch jaaaaa.' Okey, nu zittie heel de tijd hartjes te sturen.
    & Wat vind ik dat erg :x
    M'n eigen dikke fout. Ik denk dat ik het morgen ga uitmaken. Ik kan het beter uitmaken voor ik hem zie.. Anders vind ik het té zielig. Het is zowiso al zielig idd. Ik voel me zow kut eah.

    Misschien denken jullie; wtf wat een topic ?!' Maar ik moest het ffe kwijt. & ik weet, er zijn veel mensen met ergere, veel ergere problemen.

    ~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik vraag me ten eerste al gewoon af waarom je ja hebt gezegt. Persoonlijk zou ik dat niet gezegt hebben, hoe zielig het ook voor hem is. Maar nu zit jìj met een rot gevoel en hìj binnenkort omdat het uitmaakt na een paar dagen. Dan denk ik dat nee gewoon het gemakkelijkste was geweest, voor beide. Maar wat weet ik daar van want ik heb nog nooit een vriendje gehad x]


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Fabregas schreef:
    Ik vraag me ten eerste al gewoon af waarom je ja hebt gezegt. Persoonlijk zou ik dat niet gezegt hebben, hoe zielig het ook voor hem is. Maar nu zit jìj met een rot gevoel en hìj binnenkort omdat het uitmaakt na een paar dagen. Dan denk ik dat nee gewoon het gemakkelijkste was geweest, voor beide. Maar wat weet ik daar van want ik heb nog nooit een vriendje gehad x]


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Fabregas schreef:
    Ik vraag me ten eerste al gewoon af waarom je ja hebt gezegt. Persoonlijk zou ik dat niet gezegt hebben, hoe zielig het ook voor hem is. Maar nu zit jìj met een rot gevoel en hìj binnenkort omdat het uitmaakt na een paar dagen. Dan denk ik dat nee gewoon het gemakkelijkste was geweest, voor beide. Maar wat weet ik daar van want ik heb nog nooit een vriendje gehad x]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Dat heb ik ook een keer gedaan, ja. En echt, het is verschrikkelijk. Het schuldgevoel blijft ;____;


    Protège moi de mes désirs.

    Fabregas schreef:
    Ik vraag me ten eerste al gewoon af waarom je ja hebt gezegt. Persoonlijk zou ik dat niet gezegt hebben, hoe zielig het ook voor hem is. Maar nu zit jìj met een rot gevoel en hìj binnenkort omdat het uitmaakt na een paar dagen. Dan denk ik dat nee gewoon het gemakkelijkste was geweest, voor beide. Maar wat weet ik daar van want ik heb nog nooit een vriendje gehad x]


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn beste vriend was verliefd op me en ik heb nooit ja gezegt. Het helpt jullie beiden niet, jij voelt je schuldig en zit in een relatie omdat je medelijden met hem hebt en hij komt er uiteindelijk toch wel achter. Ik snap ook niet waarom je ja hebt gezegt, alleen maar omdat mensen je aan het pushen waren. Het is nu alleen maar zieliger voor hem, omdat jij het weer uit gaat maken. Dan denkt hij nu dat je hem leuk vindt en dan blijkt dat niet zo te zijn.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2010 - 15:04 ]


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Nu denkt hij misschien dat jij op hem bent. O:!
    Das toch zieliger...
    Kan je beter de waarheid vertellen. :$

    Ik vind het heel zielig voor hem dat je ja hebt gezegd, terwijl je weet dat je hem niet eens leuk vind. En meteen de dag nadat je iemand gevraagd hebt, gedumpt worden.. weet je hoe kut dát voelt?


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Heb ik ook eens gehad. :'D
    Nu heb ik een nog grotere hekel aan 'm! x')


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Fabregas schreef:
    Ik vraag me ten eerste al gewoon af waarom je ja hebt gezegt. Persoonlijk zou ik dat niet gezegt hebben, hoe zielig het ook voor hem is. Maar nu zit jìj met een rot gevoel en hìj binnenkort omdat het uitmaakt na een paar dagen. Dan denk ik dat nee gewoon het gemakkelijkste was geweest, voor beide. Maar wat weet ik daar van want ik heb nog nooit een vriendje gehad x]


    hoi, jij bent leuk.

    sacred schreef:
    Dat heb ik ook een keer gedaan, ja. En echt, het is verschrikkelijk. Het schuldgevoel blijft ;____;

    Ik zou ten eerste al niet "ja" zeggen. Je kust hem/haar, en dan ben je meestal samen. Zo op msn, vind ik nogal onpersoonlijk :X


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Armani schreef:
    Ik zou ten eerste al niet "ja" zeggen. Je kust hem/haar, en dan ben je meestal samen. Zo op msn, vind ik nogal onpersoonlijk :X

    Nu stel ik me voor dat je na een one-night-stand gaat trouwen. 8D Maar een zoen betekent niet meteen dat twee mensen een relatie hebben. 8D


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Dat is stom van je. En ik zou ook maar zo snel mogelijk vertellen dat het een vergissing is! Je kwetst die persoon er misschien anders heel erg mee.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou het zo vlug mogelijk terug uitmaken, eventueel via mail als je hem vandaag niet meer ziet. Als je tot morgen gaat wachten, ga je hem alleen maar meer kwetsen want mss is hij al wel overtrots alles tegen zijn ouders gaan vertellen of zo, en dan moet hij hun morgen vertellen dat het al uit is...


    Sarah; Boefke is nen heten beer!