• /langverhaal.

    Ik ging deze avond met mijn vriendin en 3 jongens naar de bioscoop hier in de buurt. Het gaat daar altijd goed, maar wat we vanavond meegemaakt hebben. We gingen naar Step Up 3, al heb ik daar uiteindelijk bijna niks van gezien omdat ik en mijn vriendin halverwege alweer weg waren gegaan.

    Toen we daar aankwamen was het best wel druk. Wij gingen met z'n vijfen helemaal vooraan zitten, maar toen kwamen er vijf jongens achter ons zitten. Ze zaten helemaal hard te praten enzo en soms beetje tegen je stoel aan zitten. Maar op een gegeven moment gingen ze dus helemaal praten met die vriendin van mij, en voelde ik opeens iemand die mijn wang zo aan het aaien was. Maar dat was dan heel kort. Toen ik weer zo'n aai voor de vierde keer voelde heb ik me boos omgedraaid en zei dat ze moesten ophouden. Toen gingen ze helemaal tegen mij praten, waar ik vandaan kwam, hoe oud ik was en waar ik op school zat. Ik probeerde ze zo veel mogelijk te negeren, maarop een gegeven moment gingen ze gewoon tussen die stoelen heen hangen. Het was echt niet leuk meer.

    Daarna was het pauze en gingen we even naar de Mac in de buurt omdat de cola daar goedkoper is. Maar toen we dus terugkwamen had iedereen zich zo beetje verplaatst. Er zaten twee meisjes ergens vooraan in het midden, en allemaal marokkanen (voel je niet aangevallen) zaten om hun heen tegen hun te praten enalles, ik en mijn vriendin dachten al: wtf. Toen zijn die meisjes na een paar minuutjes gewoon weggegaan. Toen gingen die marokkanen naar achteren toe richting ons enzo. Hardstikke luid praten, maar wanneer wij dan wat tegen elkaar zeiden helemaal SHHT zeggen enalles. Na een tijdje gingen ze dus een van de jongens waarmee wij waren uitdagen. Die jongen pikte dat niet en ging zo vragen hoe oud dat jongetje wel niet was en of hij hier wel mocht zijn enzo. Dus die marokkanse jongetje helemaal: ah, ik ga je moeder neuken enzo. En toen draaide hij zich naar voren en zei niks meer. Toen zei een vriend van hun: wat ben jij nou voor marokkaan, deel dan klappen uit joh. Dus dat jongetje draait zich weer naar onze jongen toe en zo: wil je vechten? Dus die jongen waarmee wij waren ging ook zo opstaan en van: kom dan, maar wel buiten. En toen kwam de beveiliging -die heel de tijd niks heeft gedaan- naar ons toe enzo om ons rustig te houden. Maar mijn vriendin en ik waren het dus hélemaal zat en zijn weggelopen. Ja en toen opeens al die jongens: ah, meisjes, gaat alles wel goed?

    Even later belden dus die drie jongens weer op om te vragen waar we heen gegaan waren. Het was natuulrijk wel lullig dat we ze daar achtergelaten hadden, maar wij waren echt bang dat als de film afgelopen zou zijn ze buiten zouden gaan vechten ofzo en daar wilden we niet bij zijn.
    Maar toen ze dus gingen bellen zeiden ze dat de jongens die voor de pauze bij ons zaten wel aan de kant stonden van die jongen van ons omdat zij het wel goed met elkaar konden vinden. Maar ze waren daar dus bijna gaan vechten. En nu die jongen van ons die wel z'n mond open trok telkens moest nu alleen naar huis fietsen in het donker. Wat ik wel zielig voor hem vind.

    Nou, dit was dan het verslag van mijn avond.


    it's so empty living behind these castle walls

    oei,,da's wel eng =)
    wrs zijn die mensen nu gelukkig ofzo...
    x


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Lol, ik heb eens een keer samen met een vriendin popcorn in het vogelnest van een vrouw gegooid.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    DECIBELLE schreef:
    Lol, ik heb eens een keer samen met een vriendin popcorn in het vogelnest van een vrouw gegooid.
    Wij zijn normaal ook niet de stilste in de bioscoop haha, maar dit ging wel erg ver. Echt ook toen die jongen van ons dus zo opstond ááál die 'vriendjes' van dat morrokaanse jongetje ook opstaan en zo naar voren lopen. En dat waren gewoon 2 rijen vol.


    it's so empty living behind these castle walls

    DELICI0US schreef:
    (...)Wij zijn normaal ook niet de stilste in de bioscoop haha, maar dit ging wel erg ver. Echt ook toen die jongen van ons dus zo opstond ááál die 'vriendjes' van dat morrokaanse jongetje ook opstaan en zo naar voren lopen. En dat waren gewoon 2 rijen vol.

    Ja like, niets tegen marokkanen maar ik heb het niet zo op die mensen. Ik vind die boerka gevallen eng, en de meisjes zijn hartstikke arrogant (die wat ik ken). En de jongens zitten altijd aan m'n kont o.o But like, ik had ook eens een keer ruzie met een stel Marokkanen, ik lach die mensen keihard uit. Iedereen met wie ik ruzie heb eigenlijk (':


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    kut mogolen, sorry hoor, maar tegen dat soort jongens kan k echt NIET tegen!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    DECIBELLE schreef:
    (...)
    Ja like, niets tegen marokkanen maar ik heb het niet zo op die mensen. Ik vind die boerka gevallen eng, en de meisjes zijn hartstikke arrogant (die wat ik ken). En de jongens zitten altijd aan m'n kont o.o But like, ik had ook eens een keer ruzie met een stel Marokkanen, ik lach die mensen keihard uit. Iedereen met wie ik ruzie heb eigenlijk (':
    Ik ken ook heel aardige marokkanen. Volgens mij zitten er zelfs een paar op q, toch? Maar inderdaad het valt me wel op dat vooral de meeste jongens heel snel aangebrand zijn en andere jongens uitdagen.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ah, wat stom dat je avond daardoor verpest is.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    in hun eentje durven die marokanen niks.


    =

    Peanutxhead schreef:
    in hun eentje durven die marokanen niks.

    Nee. Schijtlappen.


    No growth of the heart is ever a waste

    DELICI0US schreef:
    (...)Ik ken ook heel aardige marokkanen. Volgens mij zitten er zelfs een paar op q, toch? Maar inderdaad het valt me wel op dat vooral de meeste jongens heel snel aangebrand zijn en andere jongens uitdagen.

    Ja, dat doen Marokkanen nu eenmaal graag. Fact. In de stad is het ook geregeld: 'Zoek je ruzie? Wat zit je nou te kijken?' Altijd zijn het buitenlanders met zulke flauwekul.


    No growth of the heart is ever a waste