• Ja ik zit nu al een paar pepernoten te eten (nerd) ik weet het, het is vroeg maar het is wel lekker :-P

    Wie heeft er nog meer pepernoten in huis of zit ze nu ook te eten (krul)


    My heart is yours and so am I

    Pepernoten? Bedoel je niet kruidnoten?


    Today will be Girl's Day party with you~

    tjiessees zoo vroeg man ik hebh ze ook al zien liggen. De oma's misschien word het later weel dat ze het ehel jaar door verkocht blijven worden..


    Ivar Oosterloo.

    Ik vind het echt erg dat de pepernoten er alweer zó vroeg zijn. Wat zeg je tegen de kleine kinderen daarover? Als ze pepernoten zien liggen denken ze al gelijk dat Sinterklaas er is en leg ze dan maar eens uit dat het nog drie maanden is voor Sinterklaas echt hun schoentjes komt 'opvullen'.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    RINGDINGDONG schreef:
    Pepernoten? Bedoel je niet kruidnoten?
    nope ik zat net pepernoten te eten :P die taaie broken xD maarja wel lekker :P


    My heart is yours and so am I

    Tragically schreef:
    Ik vind het echt erg dat de pepernoten er alweer zó vroeg zijn. Wat zeg je tegen de kleine kinderen daarover? Als ze pepernoten zien liggen denken ze al gelijk dat Sinterklaas er is en leg ze dan maar eens uit dat het nog drie maanden is voor Sinterklaas echt hun schoentjes komt 'opvullen'.
    hahha ja maar die kleinere kinderen die praat je zo om en die maak je zo wat wijs xD als je zegt die lantaarnpaal eet je op dan geloven ze dat nog ook :P


    My heart is yours and so am I

    Ik wil chocolade pepernoten. :9~

    waaaa, ik at ze vrijdag :3


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    In België wordt dat het hele jaar verkocht : D


    -

    Jochemxlover schreef:
    (...) hahha ja maar die kleinere kinderen die praat je zo om en die maak je zo wat wijs xD als je zegt die lantaarnpaal eet je op dan geloven ze dat nog ook :P

    Kleine kinderen hebben ook geen geduld, dus hoe ga je ze dan uitleggen dat sinterklaas er nog lang niet is én de pepernoten en andere zoetigheid wel?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Tragically schreef:
    (...)
    Kleine kinderen hebben ook geen geduld, dus hoe ga je ze dan uitleggen dat sinterklaas er nog lang niet is én de pepernoten en andere zoetigheid wel?
    er is een bom ontploft en toen vlogen de zoetigheid vanuit spanje naar nederland maar de ceadeutjes waren te zwaar dus die komen later xD

    nee maar als je er niet meer over begint houden ze meestal wel op toch? (: als je over iets anders begint dan xD


    My heart is yours and so am I

    Noni schreef:
    In België wordt dat het hele jaar verkocht : D
    kom je hoor in april met pepernoten/kruitnoten hahha xD


    My heart is yours and so am I