• Nou de titel zegt het al
    Dus gooi alle last van je schouders en droop het hier miss lucht het op ;)
    Dus laat miss voor maar ff alle zorgen hier ff kwijt
    Alleen als je het kwijt wil en laten zien natuurlijk;)
    Een woede aanval of iets verdrietigs of iets waar over je twijfel alles mag je hier achter laten ;)


    You can't touch music but music touch you

    (...)
    Tnx
    ja het is gewoon spannend je begind weer opnieuw enzo ;)
    laat je van je beste kant zien, zolang het maar een kant van jezelf is, en niet een barbiepoppen-trutjes-kant...

    (...)Ik ben anders... *zucht*

    Dat ken ik. Nouja ik word na geroepen voor emo. Terwijl ik dat dus niet ben alleen omdat ik zwart met roze haar heb! :S


    The perfect man is gay...

    (...)Ik ben anders... *zucht*

    Dat vind ik echt z`n kanslose actie om iemand mee te pesten sorry voor mijn reactie:$
    Maar ik denk dan miss zijn die mensen wel gewoon jaloers


    You can't touch music but music touch you

    (...)
    Dat ken ik. Nouja ik word na geroepen voor emo. Terwijl ik dat dus niet ben alleen omdat ik zwart met roze haar heb! :S
    Arme jij...
    Pesten om uiterlijk ik verschrikkelijk :(

    Ja laatst werd ik ook geroepen toen ik les had met heey alto we hebben les gaat het niet ik ben gewoon teminste mij zelf;)


    You can't touch music but music touch you

    ik ben ook geboren met een stevige bouw daar kan ik gewoon niks aan doen en dan word ik weer uitgemaakt soms het is al minder met bolle enzo allen omdat ik wat steviger ben gebouwd dan een ander zou sorry hoor zo ben ik geboren daar kan ik toch niks aan doen


    You can't touch music but music touch you

    (...)Arme jij...
    Pesten om uiterlijk ik verschrikkelijk :(

    Ja ik bedoel maar je bent zoals je bent het gaat om innerlijk. Ik heb mijn haar zo omdat ik het mooi vind en niet om wat anderen er van vinden. Maar tsjaa voor sommige mensen is dat nu eenmaal moeilijk te begrijpen *zucht*. En wie pesten je dan de jongens en/of de meisjes?


    The perfect man is gay...

    (...)
    Ja ik bedoel maar je bent zoals je bent het gaat om innerlijk. Ik heb mijn haar zo omdat ik het mooi vind en niet om wat anderen er van vinden. Maar tsjaa voor sommige mensen is dat nu eenmaal moeilijk te begrijpen *zucht*. En wie pesten je dan de jongens en/of de meisjes?
    ietdereen

    Besides: mag ik jullie iets persoonlijks vragen?
    Wat is jullie geaardheid?
    Ik ben de laatste tijd zo an eht twijfelen :S echt, er is tegenwoordig niets meer dat ik nog zeker weet :(

    Besides: mag ik jullie iets persoonlijks vragen?
    Wat is jullie geaardheid?
    Ik ben de laatste tijd zo an eht twijfelen :S echt, er is tegenwoordig niets meer dat ik nog zeker weet :(

    Ik ben gewoon hetero. Maar dat kan altijd nog veranderen. En ik vind het niet erg dat je het vraagt. En wat je ook bent het maakt mij niks uit het gaat erom dat je aardig bent!<3


    The perfect man is gay...

    Ik ben ook gewoon Hetro en idd zoals RwarrKittyx3 het al zecht de binnenkant gelt het meeste wand schoonheid zit van binnen niet van buiten wat je ook bent ;)


    You can't touch music but music touch you

    (...)
    Ik ben gewoon hetero. Maar dat kan altijd nog veranderen. En ik vind het niet erg dat je het vraagt. En wat je ook bent het maakt mij niks uit het gaat erom dat je aardig bent!<3
    Dankjee :) wat ik ben weet ik neit, ik denk hetero, maar misschien wel bi... niet lesbisch, dat weet ik wel zeker...

    (...)Dankjee :) wat ik ben weet ik neit, ik denk hetero, maar misschien wel bi... niet lesbisch, dat weet ik wel zeker...

    En daar moet je trots op zijn ook wand iedreen is anders ;)


    You can't touch music but music touch you

    (...)Dankjee :) wat ik ben weet ik neit, ik denk hetero, maar misschien wel bi... niet lesbisch, dat weet ik wel zeker...

    Ik heb er toch geen problemen mee. Ik bedoel maar je kiest er niet zelf voor wat je bent dus daar kan je gewoon niks aan doen. En of je bi bent merk je vanzelf wel als je verlieft word op een meisje. Maar je weet het nu nog niet zeker dus zal ik er niet zo over twijfelen maar gewoon lekker verder leven!<3


    The perfect man is gay...

    (...)
    En daar moet je trots op zijn ook wand iedreen is anders ;)
    ja... *zucht* waatje wat ik vervelend vind?
    Ik zei altijd ''als ik bi ben, dan zeg ik het gewoon!''
    Maar nu ik het misschien ben durf ik het echt niet tegen mijn moeder te zeggen hoor :(