• De stelling van vandaag luidt:
    Reclame moet na de film/serie komen, in plaats van er tussendoor

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Nee, het is de plaspauze, en ik pak eten en drinken dan. Maar er moet wel minder komen.


    Your make-up is terrible

    En dan moet je opletten dat je net op die momenten ontzettend nodig met pissen. 8D
    Dus laat het maar lekker zo, zoals het is. :'3


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Tussen een serie door vind ik niet zo erg, bij een film mag het wel wat minder.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    De reclame mag voor mijn part wel blijven tussen een film door, alleen mag het wel wat korter.

    er moet wel minder reclame komen, maar wat assassin zei is ook wel waar: voor de plaspauze.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    Mee eens. Op de Engelse, Duitse en Vlaamse zenders is dat wel :O Alleen in Nederland moeten ze er weer tussendoor doen :S


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Mee eens, één moment voor reclame mag van mij tussendoor (ivm plaspauze, drinken en eten etc.) Maar om het nou om het kwartier te doen, dan download ik de film wel.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Assassin schreef:
    Nee, het is de plaspauze, en ik pak eten en drinken dan. Maar er moet wel minder komen.

    daar ben ik het zooooo mee eens


    you were born original don't die as a copy

    hmm. Ik vind het opzich niet heel storend. Meestal maak ik dan even snel m'n huiswerk, of zoals Assasin schreef: Eten en drinken pakken.
    Maar het is wel storend dat het om het kwartier is @_@


    To infinity and beyond •

    Haat aan reclame heerst. ;@


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Gewoon wat minder, maar wel 1x of 2x


    Life is hard and then we die

    Bij films is het meestal om de 20 minuten, ik en mijn moeder hebben dat bijgehouden op Net 5. Maar het mag van mij wel om het uur. En de reclame mag wel 2 minuten duren, maar niet langer, bij soaps/series.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Arsenal schreef:
    Bij films is het meestal om de 20 minuten, ik en mijn moeder hebben dat bijgehouden op Net 5. Maar het mag van mij wel om het uur. En de reclame mag wel 2 minuten duren, maar niet langer, bij soaps/series.


    I totally agree :Y)


    To infinity and beyond •

    Jup wat de andere zeggen mag het wel wat korter... :) En aangezien dat ik soms van die dagen he dat ik telkens naar het toilet moet is het wel handing reclame maar van mij mag het ook wel minder :D


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Oneens,anders kan je nooit na de wc/drinken halen e.d.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall