• eeyyy liieefeee mensjesss!!
    mOrgen ga ik dan eindelijk op vakantie,Turkije.
    Maar nu mijn vraag: Ik moet zo mijn handbagage inpakken. Ik heb 2 tassen waar ik uit kan kiezen: Tokio Hotel tas of mijn school tas. Ik wil tokio hotel tas maar ben bang dat mensen me daar gaan uitschelden..Dus welke zullen jullie kiezen..
    En gaan jullie me missen?? VAST NIET(A)..ik ben niet zo belangrijkxD..

    nOuu,,iik hor het wel..
    dOeeghhh(K)

    Uhm Gewoon Je Tokio Hotel Tas MeeNemen En Schijt Hebben Aan Iedereen Die Wat Tegen Je Zegt.
    Temminste Dat Vind Ik xD

    En Natuurlijk Ga Ik Je Missen :Y)
    Niet Dat Ik Je Ken Maar Toch x]

    Uhm Gewoon Je Tokio Hotel Tas MeeNemen En Schijt Hebben Aan Iedereen Die Wat Tegen Je Zegt.
    Temminste Dat Vind Ik xD

    En Natuurlijk Ga Ik Je Missen :Y)
    Niet Dat Ik Je Ken Maar Toch x]


    vorig jaar had ik tokio hotel shirtje aan,maar toen was het nacht en is het heel rustig daar. nu is het daar dan middag want ik ga rond 3 uur daarheen. dus ja en ik wil niet uitgescholden of weet ik veel wat.

    aaahhh(K) toch iemand die mij gaat missen(A)

    Uhm Gewoon Je Tokio Hotel Tas MeeNemen En Schijt Hebben Aan Iedereen Die Wat Tegen Je Zegt.
    Temminste Dat Vind Ik xD

    En Natuurlijk Ga Ik Je Missen :Y)
    Niet Dat Ik Je Ken Maar Toch x]

    Mee eens

    kies de tas waar het meeste in kan ;)!

    (...)
    Mee eens


    [center]ja maar als het toch gebeurt. dan is mijn vakantie al verneukt voor ik in het vliegtuig zit./center]

    kies de tas waar het meeste in kan ;)!


    mijn schooltas is groot. maar die tokio hotel tas ook. ik weet niet of jullie weten hoe die eruit ziet. hij is van de bristol. daar verkochten ze die een keertje.

    HALLO wij zijn niet zo gierig :W
    in turkije doen ze gewoon normaal hoor,

    HALLO wij zijn niet zo gierig :W
    in turkije doen ze gewoon normaal hoor,


    ja dat weet ik. maar op schiphol in Nederland.

    (...)

    [center]ja maar als het toch gebeurt. dan is mijn vakantie al verneukt voor ik in het vliegtuig zit./center]

    Owkey das waar. Maar je moet doen wat je zelf het liefst wil, en niet naar andere kijken. Ik bedoel zo kan je alles van TH wel blijven wegstoppen, zodat niemand daar commentaar op kan leveren.
    Maar je moet doen wat je zelf nu het liefste wil.

    ah joh gewoon schijt hebben aan ze...zegt meer over hun dan over jou...hun zijn zo dom dan om te gaan schelden...er zijn hier ook veel fans dusss...schijt aan de schelders!!!!


    Why don't you break my heart

    ah joh gewoon schijt hebben aan ze...zegt meer over hun dan over jou...hun zijn zo dom dan om te gaan schelden...er zijn hier ook veel fans dusss...schijt aan de schelders!!!!



    ja das waar. ik kijk nog wel. ik zoek eerst wat ik allemaal meeneem. en dan kijken waar dat in past...
    Tnxx voor jullie hulp:D

    Wat kan jou het schelen wat die andere van je vinden? Er is er altijd maar 1 belangrijk en dat is altijd jezelf.'

    Wat kan jou het schelen wat die andere van je vinden? Er is er altijd maar 1 belangrijk en dat is altijd jezelf.'


    ja ik ben het met je eens.